A közvetlen benzinbefecskendezés megoldatlan problémájával kapcsolatban (szelepszár-kokszosodás) a gyártók (pl. VW) mikortól küszöböli ki a problémát? Mely motorok amik már nem érintettek?
Leírás a problémáról:
Konkrétan az új Skoda Octavia 1.4 TSI motorja érdekelne, (új feljesztésű motor), mennyiben lehet érintett a fenti problémában, vagy ez már az új megoldás szerinti motor? (plusz a szívócsőben elhelyezett befecskendező szelep is van?)
köszi a cikket! igen ez megerősíti a jelenséget, ráadásul elég hamar, 70-90e km-nél jelentkezik... :(
Bár, ez egy 2008-as TSI motor, az új Octavia pedig a gyártó állítása szerint teljesen új TSI motorral érkezik, na a nagy kérdés az hogy csináltak-e már abban valamit a probléma kiküszöbölésére...
Ha ki lenne kötve a kartergáz visszavezetés, akkor nem kokszosodna, mondjuk nem is lenne felső kenés a szívószelepeknél. Tehát ez sem megoldás mert akkor meg a szelepülékek és a szelepek vernék szét egymást.
Úgy tűnik hogy a közvetlen benzinbefecskendezés picit zsákutca emiatt. Bezzeg a sima injektorossal sosem voltak ilyen bajok :D
hát ezaz, sima szívó benzines azt kész :) csak hát az sokat fogyaszt.
vannak ezek az új turbós-kompresszoros-közv.befecskendezéses csodák, amik bivalyerősek+takarékosak, cserébe 1000 újabb probléma...
amúgy mint megtudtam az új 1.8 TFSI motor már kiküszöböli a problémát, mert az már szívósori befecskendező szelepet IS kap, hogy ne kokszolódjon a szelepszár...
a kérdés hogy a gyakorlatban hogy teljesítenek majd, és a nagyobb bonyolultság miatt nem lesz-e újabb hiba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!