Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyek a legrosszabb autómárkák?

Melyek a legrosszabb autómárkák?

Figyelt kérdés
Nekem elég sok autóm volt már, kíváncsi vagyok ki milyennel szívott sokat.

#autó #hulladék #rossz #tragacs #istenirlgalmazzontőle
2013. aug. 27. 18:23
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
33%

Lada

Peugeot.(a peugeot dízel motorja nábőrvan)

Renault

Dacia

Hyundai (pözső ennél azért jobb)

Alfa Romeo (dögös gyors de épp annyira rossz is)

Fiat



Ezek nem szarok csak kilógnál az átlagból és pont lefelé.

2013. aug. 27. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
Szerintem sem lehet általánosságban írni lehulladékozod az összes olasz kocsit mert megszívtad egy fiattal? Szerelőnél már találkoztam nem egy pár hónapos Mercivel BMW-vel és a többi nagy menő márkával és nem olajcserén voltak. a szerelő mondta milyen gondok voltak vele és állítom többe került a javítás mint más kocsi egész élettartama alatti fenntartása és esetleges javítása.
2013. aug. 27. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 A kérdező kommentje:

Ha még csak 1 Fiattal szívtam volna meg...

Legutolsó egy 1.7-es dízel Puntó volt, a motorja minden előzetes jelenség nélkül beállt. Szétszedés után kiderült, az olajszivattyúja szétkopott.

A kasznija alul szétrepedt, borzalom volt.

Voltak Fiat Uno 1.3D-k anno egy ismerősnek, az az autógyártás netovábbja(lásd népítélet)

A dízel motorok a Fiatnak valahogy nem sikerültek.

Benzinesből csak egy ritmo-m volt, 85 lóerős, az jó volt, csak szétrohadt a kaszni, de nagyon.

2013. aug. 27. 22:09
 14/21 A kérdező kommentje:

Mondjuk nyilván a gyári futásteljesítmény dönti el, melyik jó autó tartósság szerint osztályozva.

Aminek 150 ezernél elkopik a gyárban berakott olajszivattyúja, az nem motor, az egy hulladék.

Ma egy 308-as Peugeot-ot láttam, aminek úgy kelepelt a motorja, mint a fene. Pedig nem egy régi autó, kb 1 éves?

Persze, vannak történetek, hogy behoztak egy szar Opelt, és ráköltötték a gatyájukat. Csak volt benne már egy 2x átfordult km óra, az autóban 1 millió 500e km, és utána leszarozzák a német, japán autókat.

Mondjuk ezeknek nem a pininfarina tervezte a kaszniját, de nem is arra vannak kitalálva, hogy a garázsban puszilgassa a tulaj, mert használni nem szabad.

2013. aug. 27. 22:21
 15/21 anonim ***** válasza:

sok korrekt választ kaptál, talán a 4-es volt a legrövidebb, illetve tömörebb..

de ahogy elnézem, neked fogalmad(más szót akartam írni)sincs a kínai termékek minőségéről, sőt még az utángyártottnak nevezettekről sem tudsz semmit..

én olyan hatlövetű kínai tablettel dolgozom, amit az usában árulnak, mint csúcsminőséget..de bármi más..legyen autó, elektronika..a nasa is velük dolgoztat bizonyos témában...


szóval ne fröcsögj, nőj fel a témához...


méghogy melyek?... mint az ovisok..pfff

2013. aug. 28. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 A kérdező kommentje:

kispajtás, ezt te honnan tudod, hogy nekem miről van fogalmam, és miről nincs? milyen idős vagy te?

Ki a fene beszélt a gagyi tablettjeidről, de most komolyan? :)

öcsisajt, eddig kb nekem 30 autóm volt 1986 óta, főleg dízelek, magam szereltem őket, és igen, pontosan jól tudom mik a különbségek az utángyártott cuccok között, meg a gyáriak között.

Pont te ne fröcsögjél, írkálj inkább a szex kategóriába a magömlésedről, mert szerintem vagy vagy 18 éves max...

2013. aug. 28. 08:59
 17/21 anonim ***** válasza:

15-ös: hogy jönnek ide a tabletek?

A gyári meg az utángyártott alkatrészek között hatalmas különbség lehet, én is tapasztaltam.

Lásd gumiharangok, van, amelyiket 20000 km után cserélni kell, mert szétszakadt. A gyári meg elmegy vagy 10 évet is.

Én a ford escortokkal szívtam, 2 darab volt, mindkettőnek szétrohadt a hossznyúlványa alul. Kívülről semmi sem látszott.

2013. aug. 28. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:
61%

17-es

Tudod, úgy vannak ezzel sokan, hogy tesznek az Audiba/BMW-be, stb, utángyártott alkatrészeket, úgyis egy év múlva eladják, és akkor sz*pjon vele a következő tulaj. Aztán szidják ezeket a márkákat.

2013. aug. 28. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 anonim ***** válasza:
Én egy 99-es Volkswagen Polo classic-al szívtam legnagyobbat mikor az autópályán felforralta a vizet a műanyag vacak termosztátja mert beszakadt a műanyag vacak fedelébe. Ezután elszállítás, hengerfejezés, termoházcsere. Ezen kívül soha nem múlni akaró (cserével sem) hidrotőke csattogás és állandó vezérműszij szaggatás. Valamint ezeknél tutira össze tud érni a szelep a dugóval ha úgy állnak a csillagok. (A golf 1-nél nem volt összeforgatható) Apropó a golf1 automata váltó 2x meghalt 2 éven belül és volt hogy csak hátramenetben tudtam hazamenni e végett :-D) Egy élmény volt)
2017. szept. 28. 02:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:
Ja, és Fiatom nem volt soha mert első ránézésre is nagyon hulladék, de francia sem mert idétlen. A japcsik meg rozsdálnak 3 évesen. Főleg a futómű.
2017. szept. 28. 02:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!