Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson. Eltört az s51 en a...

Simson. Eltört az s51 en a lendkerék. Sajnos most nem tudok rá venni egy másikat. Lehetne e?

Figyelt kérdés

De kapnák egy jawa mustang gyújtást lendkerékel megszakítósat.

Rá lehetne tenni simora? gondolom csak alaplapot kellene rá esztergáltatni?!

És olyasmi lenne mint a Babetta gyújtás ?! vagy el vagyok tévedve. help..


2013. aug. 25. 19:17
 1/8 anonim ***** válasza:

Gyanítom, hogy a főtengelyen is kell faragni, akkor már inkább várj egy kicsit!


Hogy lehet egy lendkereket eltörni?

2013. aug. 25. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Rá akartátok próbálni a Jawa gyújtást, és mikor szetted le a simóról az eredetit akkor ütötted meg, nem de? Szerintem amit kifizetsz az esztergályosnak, annyiért kapsz egy használtat is.
2013. aug. 25. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Ez tényleg jó kérdés, hogy lehet eltörni a lendkereket? Olyat láttam, hogy az ostoba nem tudta levenni, ezért elvágta mindhárom küllőt (meg közben a tekercseket is), de a töréshez bizony nem kicsit kellene odacsapni kalapáccsal...


Alaplapot nem kell másikat esztergálni, csak egy közbetétet, hogy a másik alaplapot lehessen rögzíteni a Simson blokkhoz. De biztos hogy más átalakításra is szükség lesz.

2013. aug. 25. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Nos, előre is köszönöm a válaszokat!.

A történet pedig a következő: 3-4 napja jelentkeztek a panaszok,úgy semmi különöst nem vettem észre elősször csak annyi problémám vlt a kezdetekbe h a karbi túl folyoján ömlött a benzin,szétszedtem cseréltem tömítést meg úszó szintet állítottam. majd elmentem kipróbálni jó is vlt szép is vlt minden. majd elkezdtem huzatni,(nem az első vlt.) 85 el mentem és egy nagy páffot hallottam,elősször defektre gyanakodtam. majd kiderült h az is vlt.

Majd mikor másnap már készen elmentem túrázni elkezdett kihagyni a gyújtás. kezdett idegesíteni járkáltam vele 1-2 napot. majd alaplap elfordulásra gondoltam. leszedtem a deklit h beállítsam és akkor láttam h a szegecselésfölött el van 3 helyen válva a lendkerék, magam sem hittem el. és eggyáltalán nem ütöttem meg semmi mindig magamnak szervizeltem precízen nem össze vissza cigányolom (már elnézést a kifejezésért!) fogalmam sincs h történhetett. egy ismerősöm azt mondta h a gyenge szar után gyártott.. de kétlem ugyan is amotor meg van 6 éve és mindig én szereltem és ezzel a lendkerékkel és nem vertem soha van lendkerék lehúzom. majd töltök fel a lendkerékről képeket.

2013. aug. 25. 23:21
 5/8 anonim ***** válasza:
Ha az a 85 tényleg 85 volt, akkor ahhoz elég magas fordulatszám kell a gyári áttételezéssel: nem lehet, hogy amiatt kezdi megadni magát?
2013. aug. 26. 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Hát igen, túl sok volt szegénynek a fordulat. sajnos az gyári maradt nem cseréltem ki anno és most emiat szívok.


De akkor megoldható lenne a mustang gyújtás ?! :S

2013. aug. 26. 08:54
 7/8 anonim ***** válasza:
amennyiből ráteszed a jawa gyújtását annyiból veszel egy lendkereket használtan 3 e ft vagy legyen 5
2013. aug. 26. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Hát, akkor inkább nézelődök neten egy gyári lendkerék után. csak akad vlmi jó állapotban való.

Köszönöm a válaszát!.

2013. aug. 26. 19:35

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!