Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mik a különbségek az alábbi...

Mik a különbségek az alábbi autótípusok között szervízköltségekben?

Figyelt kérdés

(a garancia időn túli meghibásodásokra értem, az alkatrész és munkadíj árak melyiknél alacsonyabbak, melyiknél magasabbak, magyarországi szakszervízben való szervízelés esetén? ) Ha tudnátok egy sorrendet belőni, sokat segítene.

Opel Astra H 1.9 CDTI-m van, 156e km, garin túl volt már generátor, váltó, kuplung és kettőstömegű lendkerék cserém is... (szerencsére opeles ismerősöm van, aki jelentős kedvezményeket tudott adni, de természetesen így is jelentős költségek voltak)

Ha bármikor autót cserélnék, szeretnék rálátni más típusok szervízköltség áraira, az Opelhez képest.


Ami érdekelne:

- Skoda Octavia

- Toyota, Honda

- Renault

- VW


Sokat segítene szerelők vagy szervízben dolgozók véleménye. Előre is köszi!



2013. aug. 24. 22:12
 1/10 anonim ***** válasza:

Renault

octavia

toyota,honda

vw

legolcsóbbtól a legdrágábbig, bár ugye függ melyik modellre gondolsz, mert pl egy vw polo nem drágább egy accordnál,de ha mind1iknél sedanra gondolsz akkor kb ez a sorrend, hasonló évjárat,motor, felszereltség esetén az árukba is ez a sorrend.

2013. aug. 24. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

a Skoda gyakorlatilag VW, azt ne felejtsük el.

kb Octavia-Jetta

Superb-Passat

2013. aug. 24. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Toyota,Honda esetében inkább az alkatrész a drága. A VW és a Skoda esetében pedig a szervízdíjak pofátlanok. Renault-tal nincs tapasztalatom, de ha Opelről váltanál az alábbi márkákra, akkor rosszabbul jársz véleményem szerint, ha költeni kell az autóra meghibásodás esetén.
2013. aug. 24. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Renault

Skoda

Opel

Toyota

VW

Honda


Nagyjából így kell nézni az erősorrendet a teljes szervízköltséget illetően, de szerintem az első és utolsó között sincs olyan nagy eltérés, az egymáshoz közel levő márkák között meg szinte alig, tehát akármelyikre is váltanál, nem biztos, hogy éreznél jelentős különbséget.

2013. aug. 24. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:

köszi a válaszokat!


esetleg HYUNDAI? vonzó az 5 év km nélküli garancia...

2013. aug. 25. 14:09
 6/10 anonim ***** válasza:
66%
Új autón gondolkodsz? Most ugytudom hogy akciók vannak, pl a hyundai elantra 5M alapáron, de most 4,2ért oda adják, és az is nagyon jó autó.
2013. aug. 25. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Ha kifejezetten új autóról van szó, akkor nagyon egyszerű: menj el a kereskedésekbe és mindenhol térden állva fognak esdekelni, hogy őket válaszd, neked meg csak végig kell próbálnod az autókat és kiválasztani a neked legjobban tetszőt. Szervízköltségekben tényleg nincsennek nagy eltérések, a márkaszervíz mindenhol drágán javít. Kérj egy árajánlatot egy "képzeletbeli" típus javítására nagyjából azonos hibákkal és akkor láthatsz pontos számoakt. Persze ez félrevezető is lehet, mert mondjuk pl. egy Renaultba lehet, hogy más gyártókhoz képest drága a generátor, de olcsó .

A Hyundai 5 éves garanciájáról: kifizeted az autó árában és akkor, mikor neked kell éllni valamit, mert a garanciában nincs benne. Jótállásban nagyjából minden gyártó ugyanazt tudja, egyiktől sem kell hasra esni.

2013. aug. 25. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

köszi az infokat!


a dilemmám, kicsit kibontva:

az új autókat is végiggondolom, de nem szívesen teszek bele annyi pénzt.

ugyanakkor használtat sem szívesen, az ismert okok miatt... (leharcolt, kmóra visszatekert, ki tudja milyen előéletű autók)

szóval nagy a dilemma.


amit tudok, hogy le kéne cserélni belátható időn belül a szeretett Astrát, mielőtt 200-250e km körül befutna bármilyen (természetes elhasználódásból eredő) befecskendező vagy CR hiba, vagy megenné megint a kettőstömegűt.


azt is tudom, hogy a következő autónk nem diesel lesz, hanem vagy tökegyszerű kis benzines (1.4 v. 1.6), vagy közvetlen befecskendezéses kis benzines (1.4 v. 1.6), vagy esetleg 1.6-2.0 gázos.


én már nem csinálom mégegyszer végig szervízelés szempontjából azt amit ezzel a 150 lovas dízel paripával végigcsináltam, visszaveszek a teljesítményigényből és elketyegek valami egyszerű benzinmotorral.

(nem akarok semmilyen dízel-benzines vitát indítani, csak a helyzet miatt írom, én ezt már végiggondoltam, eldöntöttem, jelentős km-t nem megyek, hogy annyira kelljen a dízel)

(Amúgy nem az Astra hibája volt, hanem a nagy teljesítményű és nyomatékú motor vitte el a kuplungot, váltót, kettőstömegűt, stb... amúgy a motornak semmi baja nem volt még.)


a gondom a közvetlen befecskendezéses benzines motorokkal az hogy jelentős szelepkormolódási technológiai hibájuk van, ami pár tízezer km után már előjöhet, amit talán a toyota és a vw próbál orvosolni, de ez még csak idei hír.


a gázos témának majd még nekifekszek...

2013. aug. 25. 22:31
 9/10 anonim ***** válasza:

Hát igen, egy modern benzines sem sokkal egyszerűbb szerkezet, mint egy nagynyomású disel, sőt...

A gázt tudom ajánlani, kifejezetten a CNG-t, ha van hol tankolni, de úgyis tied a végső döntés.

2013. aug. 25. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
sajnos CNG kút csak Szegeden és Pesten van... :(
2013. aug. 28. 13:27

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!