Mennyi idő után érdemes chippelni egy dízel autót?
Aki vesz egy vadiúj dízel autót, az előtte elmegy kipróbálni, mert van rá lehetősége. Ha kevesli, akkor választ egy erősebb motorral szerelt példányt.
Általában szokott lenni az autóknál egy 1-2-4000km-es bejáratási periódus, ami alatt nem szokár gyilkolni a gépet, majd utána minden kenőanyag cseréje következik. Ez után van értelme chipelni, mivel ez előtt nem egészséges a gyilkolás amit a chipelés után kap a próbapadon. Én azt mondom, inkább 10 000km után.
Szerintem a 150 és a 177 lovas V6 TDI az nem egészen ugyanaz.
Ha ennél a példánál maradunk,megveszed 600-zal olcsóbban, megcsippeled 120-ért, spóroltál 480 000-ret. Aztán valami garanciaidőn belül széthullik a motorban - ami amúgy is széthullott volna- és az AUDI a módosításra hivatkozva beint, akkor lesz ám csodálkozás...
Egy új 10 milla feletti autónál az a 600 000 meg már ugyan mindegy :)
Igen, közben nekem is leesett, hogy új autóról van szó :)
Az viszont érdekes, hogy a Wiki szerint még gyártják a B8 A4-et 170 lovas PD és 170 lovas CR motorral is, míg a 150 lovasból csak CR van.
A lényeg ugyanaz, én vagy erősebbel venném vagy csak a garancia időn túl gondolkoznék chipelésen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!