A kérdésem az lenne, hogy megéri e ilyen autót venni 450 és 600 ezer között. 1.9, 2.0 dízelben gondolkozom. Azért ezek motorbiztosabbak, mint a benzinesek.
Igaz 550-ért van 4-es golf is. Csak egy golf, német is, de zavar hogy 280 ezer km van benne. Míg a Pözsiben "csak" 180 000. És a golf természetesen benzines (1.4)
De ez csak a 206nál igaz vagy minden autónál? Ismerőseimnek (szerencsére) semmit nem kell a kocsijukra költeni csak nagyon ritkán (évente 1x kb)
Egyébként gondolkozok most Mercedes a160-as autón. Barátnőm most vett ilyet és semmi baja. Renault clio sem rossz.
2013. aug. 22. 20:46
12/20 anonim válasza:
Minden hasonló típusnál nagyjából ennyivel érdemes számolni: lehet, hogy ez picit soknak tűnik, de inkább többet tegyél félre, mint kevesebbet. Egy Mercinek a fenntartása szerintem picit drágább, de a 206, Polo, Clio, C2, Colt, Civic, Corsa, Yaris, Swift nagyjából olyan 100-150.000 forint körül van egy évben átlagos km-futással közepes szerencsével.
2013. aug. 22. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
13/20 anonim válasza:
A 206-os 1.9 szívódízel gyakorlatilag elnyűhetetlen motorral van szerelve. Ezeknél a váltóval sincs gond szinte soha, ellentétben a benzinesekkel. A szokásos 206-os betegségek persze itt is előjönnek, de a motorral csak akkor van probléma, ha elhanyagolják.
2013. aug. 22. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
14/20 A kérdező kommentje:
Mit értesz 206 betegség alatt? milyen típushibákat ismersz?
Karbantartás? Szervizkönyv azt hiszem 30 ezret szokott írni olajcserére. vagyis szervizbe ezt mondták neki. De ö 10 ezrenként cseréli.
2013. aug. 22. 21:11
15/20 anonim válasza:
A legsúlyosabb a hátsó futómű szétesése. Ennek a felújítása 70e körül mozog. A régebbi 2001 előtti évjáratúaknál a kilométeróra rendszeresen tönkre megy, 5-10e egy bontott, de javítják is valahol. A 2001 utániaknál sűrűn behal az irányjelző kapcsoló és csak kmpl. egységként cserélhető, kb. 50-ért. Ennél az évjáratnál a kormány képes 60e km alatt rojtosra kopni. A szervokormány olajszivattyúja is hajlamos a kotyogásra, 15e egy bontott. A vezető ülést könnyű kiülni, 5-10e a bontott. Az ajtózárakban lévő elektronika sem túl tartós és a hátsó ablaktörlő kar is letörik időnként, de ezek a hibák már bármelyik ilyen kategóriájú autóknál előfordulnak. Most hirtelen ennyi jutott eszembe. Ettől függetlenül én nem tartom rossz autónak és mint írtam, az 1,9D motorral szerelteket kifejezetten jónak tartom az egyszerűsége és elnyűhetetlensége miatt.
2013. aug. 22. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
16/20 anonim válasza:
após 206-osa 11 éves, eddig csak az index kapcsoló ment tönkre, de azt hiszem 2004 körül ezt javíttották,pl a citroenekbe is ugyan az került.
Igaz neki csak 92 ezer van benne, de eddig még semmi más nem ment tönkre.
2013. aug. 23. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
17/20 A kérdező kommentje:
És apósodé benzines vagy dízel? Mekkora motorral van szerelve? Benzinesekről tud valaki valamit? Esetleg 1.4 HDI-ről?
Tehát azt mondod, hogy egy ilyennel elvileg nem lesz bajom?
Kisebb hibák nem érdekelnek. A fő, hogy ne hagyjon ott az út szélén. Index nélkül még simán hazajövök :)
2013. aug. 23. 10:20
18/20 anonim válasza:
1.4 HDi strapabíró motor, de gyengusnak érzik sokan. Ki kell próbálni, de ha az 1.9 szívó és 1.4 HDi között kell választani, akkor én biztos az 1.9-re voksolnék, mert az még a régi technika.
Azt így nem írhatjuk le, hogy egy ilyen példánnyal, amit linkeltél nem lesz bajod, mert egy hirdetés alapján nem tudunk belelátni az autó előéletébe. Érdemes (sőt, én inkább kötelezőnek mondanám) elvinni vásárlás előtt egy autót szakszervízbe vagy márkaszervízbe állapotfelmérésre - ott meg tudják mondani, hogy mi a helyzet az autóval. Magyarországon sok "kókány" tulaj és autószerelő akad, akiknek mindegy, mit s hogy csinálnak az autóval, csak legyen olcsó és egyszerű a javítás. Ezen felül a biztosítóknál is ajánlott lekérdezni az autó kártörténetét.
2013. aug. 23. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
19/20 anonim válasza:
Igen, az általad belinkelt típusra gondoltam. Azt nem állíthatom, hogy nem lesz vele bajod, de több évig foglalkoztam 206-os alkatrészekkel és ez alapján merem állítani, hogy az 1,9D a legmegbízhatóbb motorjuk. Én már évek óta vadászom egy motorhibás 206-osra, mert van egy megmaradt 1.9D motorom, de egyszerűen nem találok, vagy csak annyira lepukkant állapotú volt, amivel nem érdemes foglalkozni. A benzinesekből szerintem az 1.1-es a legjobb, de ezeknél már sokkal több a hibalehetőség. Pl. ECU, trafósor, alapjárati motor, injektor fejek, ja, és a váltók. Bár ez utóbbi főleg az 1.4-esre volt jellemző.
2013. aug. 23. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
20/20 anonim válasza:
A szomszéd évek óta 206-al jár. Bár nem tudok róla semmit. Gondolom ha rossz lett volna már eladta volna. Nekem 306 van (1.4 75LE) ez városban nagyon erős, pörgős motor. nagyon húz, semmi baja nem volt még
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!