Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Peugeot 206 vagy Peugeot 307?

Peugeot 206 vagy Peugeot 307?

Figyelt kérdés

A kérdésem az lenne, hogy megéri e ilyen autót venni 450 és 600 ezer között. 1.9, 2.0 dízelben gondolkozom. Azért ezek motorbiztosabbak, mint a benzinesek.

Igaz 550-ért van 4-es golf is. Csak egy golf, német is, de zavar hogy 280 ezer km van benne. Míg a Pözsiben "csak" 180 000. És a golf természetesen benzines (1.4)


2013. aug. 22. 11:22
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:

Az 1.4-es Golf rossz választás lenne. Gyenge, ugyanannyit eszik, mint a nagyobb motorral szerelt változat.


"1.9, 2.0 dízelben gondolkozom. Azért ezek motorbiztosabbak, mint a benzinesek."

Ezt kifejtenéd bővebben?

2013. aug. 22. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 A kérdező kommentje:
Egy dízel kevesebbet pörög mint egy benzines. Ebből eredően kevesebb a kopás a fogyasztás. Dízelre kevesebb a panasz. Vagy csak mert annyival kevesebb dízel rohangálna 206-osból? (nepitelet.hu-n néztem az infókat)
2013. aug. 22. 12:13
 3/20 anonim ***** válasza:
0%
Ez így talán igaz is lehet. Csak imádkozz, hogy nehogy valami elromoljon abban a dízelben. :) Akkor bánni fogod, hogy nem benzinest vettél.
2013. aug. 22. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:

307-ből én ilyen olcsóak között nem válogatnék. Igaz, jóval nagyobb, mint a 206 és az SW-ben van panorámatetős 7 üléses verzió is, de szerencse kell hozzá, hogy kifogj egy jó darabot.

A dízeles 206-osak között a régi 1.9-es jó választás, de az újjabb fajta 2.0 HDi sem rossz - jóval erősebb, de abban többminden elromolhat.

2013. aug. 22. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim ***** válasza:
307, 1.6 benzin motorral
2013. aug. 22. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 A kérdező kommentje:

Kilométerről mondotok valamit? Tudom, sokban vissza van tekerve, de egy 2000/2001-es modellben mennyi a reális kilométer? (benzin/dízel)


Esetleg volt valakinek 206-os? Sokan panaszkodnak a váltójára. Benzinesnek valóban olcsóbb a javíttatása és igénytelenebb is, gondolok én a hideg telekre.

2013. aug. 22. 20:14
 7/20 anonim ***** válasza:
Ha nem akarsz vele rally-versenyzőt játszani, semmi baja nem lesz annak a váltónak úgy 250-300.000 km-ig, akkor szét kell szedni és cserélni az 1-2 ezer forintos szinkrongyűrűket. A dízel meg olyan, hogy ha rendesen karban van tartva, hidegben sem lesz semmi baja, télen nem hagyunk nyári motorolajat az autóban, s láss csodát: be fog indulni - a dízeles autóknál e legenda nem alaptalan, de user error és nem gyártói hiba. Amire inkább figyelni kell, az a hátsó híd (nem mindig bír el szegényke 3-400 kg cementet), esetleg a szervó.
2013. aug. 22. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 anonim ***** válasza:

Futásteljesítmény? Ezt nehéz megmondani, szerintem egy régi szívódízel már 12-13 éves korában jár, valószínűleg reális az, ha 200.000+ kilométert feltételezünk, de ugye egy ilyen autónál, amibe anno sokan (fiatalok, nők) a külseje miatt szerettek bele nagy eltérések lehetnek lefelé és biztos ki lehet fogni 100.000 km körüli példányt is.

A fapadosabb benzinesekre (kiváltképp 1.1) ez hatványozottan igaz, szinte tuti, hogy kevesebbet mentek, a nagyobb motoroknál erre nem vennék mérget.

2013. aug. 22. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 A kérdező kommentje:

Volt már ilyen kocsitok? Évente ha ráköltök 60-at meghálálja? ( Ez ugye hülye kérdés, függ attól is hogy használta előző gazdi, de általában egy autóra ennyi elég szokott lenni?)


Első autóm lenne. És úgy képzeltem el, hogy évi 100 ezret költök rá+ üzemanyag. 40 ezer biztosítás a többi pedig "kényeztetés." Olaj, szűrők esetleges hibák miatti alkatrészcsere. Megkímélt autó lenne (könnyű lábam van)

2013. aug. 22. 20:36
 10/20 anonim ***** válasza:
Hát, szerintem inkább havi 10-12.000 forinttal érdemes számolni minden ilyen kategóriás autónál. Persze kirívó alkalmak mindig lehetnek, tehát e mellett legyen meg a perselypénz mindig, de ennyiből már úgy nagyjából ki lehet hozni. Ezen felül van a gumizás, adó, kötelező, egyéb.
2013. aug. 22. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!