A simson vagy egy Keeway robogó muzsikál jobban hegymenetben illetve nagy (35 km) távokon? Ha simson akkor hogy váltatok hegyen fel és le?
A simson vagy egy Keeway robogó muzsikál jobban hegymenetben illetve nagy (35 km) távokon? Ha simson akkor hogy váltatok hegyen fel és le?
A simson vagy robogó kérdést már több ezren kivesézték, engem inkább a fenti érdekelne speciálisan. Előre is köszönöm a válaszaitokat, észrevételeiteket.
Alapvetően mindkettő alkalmatlan "hegymenetre".
Ha választanom kéne a kettő közül én a keeway robogót választanám, mert jóval üzembiztosabb, mint egy öreg Simson.
(Nagy táv :D Jó, én se mennék Keewayjel messzebbre, de akkor is... :D Egy Choi Norival is elmennék ilyen pár km-t, mint a 35... Meg biciklivel és gyalog is...)
Nem tudom, milyenek hegymenetben, gondolom, gyöngék. Váltani hegyen is úgy vált az ember, mint máskor, fülre :)
A hegymenet nem a robogók erőssége, a Simson arra alkalmasabb. Legjobb megoldás hegyre a turbós Schwalbe, nem melegszik túl soha.
A robogó előnye hogy olajbefecskendezéses, lejtőn is kap olajat, de hátránya a fokozatmentes váltó, hegymenet gyorsan kinyírja vagy elkoptatja. Lejtmenetben csak a fékre számíthatsz.
A Simson előnye hogy mechanikus váltójával jól boldogul bármilyen emelkedőn, lejtőn a motorfék is segít. Hátránya hogy motorféknél figyelni kell, néha gázt adni a jó kenés érdekében. ha szeretsz bütykölni, a Simson neked való. ha megbízható gépet keresel, nézz szét régi japán sebváltós endurók között...bár drágább lesz mint a Simson.
35km? nagy táv?? :D:D:D Baz ennyit legyalogol az ember, meg bicajjal letekeri egy óra alatt...
Robogó a váltójának működéséből kifolyólag "hegymenetben" nem igazán tud menni.
#6: Rengeteg ember gyalogol és biciklizik ennyit vagy ennek többszörösét, ha nem is mindennap. Én munkába 13 km-t gyalogoltam naponta, szórakoztatóbb volt, mint a BKV (ami mellett szintén gyalogolhattam volna jópár km-t). A párom néha zsinórban többször képes munkába menni biciklivel (olyan napi 50km), pedig 12 óra mellett és kissé hegyes terepen (alapból szolid, de van 1-2 igen erős emelkedő) ez nem kevés és ott áll a ház előtt a BMW-je (motor, F650, 50 ló, na ez az, aminek már OK a hegymenet. az én motorom az erős emelkedőkön már másodikban is alig gyorsul, úgyhogy ha egy igen éles, lassú kanyar után van egy combos emelkedő az Alpokban, nem örülök. a Bakonyban elég).
35km gyalog, szolid magyar hegyi terepen még nem vészes, az még nekem is teljesen OK, az 50-70-100+ km-es gyalogos teljesítménytúrákra nem mennék. De van, aki igen.
Motorral 600 fölött nevezem mérsékelten nagynak a távot (igazán nagy az nekem 5 ezer km, amit már csak épp hogy be tudok passzintani két szervíz közé), robogó/Simson szintjén lehet, hogy a töredéke is soknak nevezhető, de azokkal nincs tapasztalatom, amúgyis függ az adott embertől és motortól, hány órás út "nagy" neki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!