Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson Star -nál miért lehet...

Simson Star -nál miért lehet ez a gond?

Figyelt kérdés

Már lassan 6 kerek napja azzal szívok, hogy jó legyen. De meg sem mozdul!(Simson Star SR4-2/1). Hatszor (!) szedtem szét a karburátort, szintet állítottam, nyit-zár rendesen, szint jó. Minden egyes fúvóka, lyuk, rés, tiszta! Ugyanígy az egész felső ház, és az úszóház is. Dúsítófúvókát is szétszedtem, rendesen mozog, pogácsa nincs kikopva, rendesen felfekszik nem szorul stb. Szikra van. Levegőcsavart 2,5 fordulatra kihajtottam. Próbáltam gyújtás nélkül rárúgni, teli szívatóval, majd gyújtással szívató nélkül, és még vagy 10 féleképpen. De a motor a mai napig meg sem mozdul! Ez már kb. 6 napja így megy. Egyszerűen még "pöfögni" sem akar hogy legalább valami életjelet adjon magáról. Rugdoshatom napestig, nem indul. Próbáltam hogy a hengerbe csöpögtettem egy kis benzint, gyertyát beleraktam, akkor sem indult.


Össz-vissz ennyit csinál csak az enyém is:

[link]


Aztán megáll az élet. Ezek után még ötlet? Induljak el most már elektromos probléma irányba?


2013. aug. 6. 15:18
 1/4 A kérdező kommentje:
Ja! Lemaradt, hogy a gyertya pedig száraz!
2013. aug. 6. 15:22
 2/4 anonim ***** válasza:

Lehet a főtengelyszimering is totálkáros, nem tömít!

Ebben az esetben nincs elősűrítés, mert a hibás szimeringnél elmegy az üzemanyag-levegő keverék és nem jut fel a dugattyú fölé!

2013. aug. 6. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Nem vagyok simsonos de:

Tudtommal ezek a gépek belső szimeringesek tehát mindkét oldalt olaj keni a csapágyat ezért ha szimeringes a gép akkor inkább olajos a gyertya ergo beköpi (de nem lehet kizárni)


Azt még le kellene írnod hogy egyik napról a másikra használat közben jött elő a hiba, vagy szerelés után jött a hiba, esetleg sok évet állt és most hoztad ki a pajtából


Gondolom próbáltad másik gyertyával.

A gyújtásról nem írtál tehát ellenőrizd le.


Nézd meg a karbi és a henger közti tömítést.

Olyan is lehet hogy "sunyin" kifúj a hengerfejnél, És itt jön egy kérdés: Próbáltad e beindítani tolással?


Még eszembe jutott valami a kondenzátort ellenörizd le érintkezik e ,kábel jó-e... Azért mert kondi nélkül is van szikra de nem elég "erős" és emiatt nem is fog beindulni.


És még nem is beszéltem a hengertalp tömítésről....


Tehát elég sok hiba lehetőség van ellenőrizd le ezeket

2013. aug. 6. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Szépen ment előtte. Szépen kiforgott minden fokozatban, nem volt erőtlen, gyönyörűen ment. Füstje is alig volt. Aztán egyik nap apum menni akart vele, de már nagyon nehezen indult, ugyanígy hörgött csak, de akkor még kb. tizenegyedik rugásra indult. Utána pénteken este még beindult, le is teszteltem, szépen ment, nem volt erőtlen semmi tehát olyan volt mint előtte. Szombat reggel pedig már megint nem indult, csak hörgött, és azóta egyáltalán nem indul, még huszadik rugásra sem. Előtte rendszeresen használva volt a motor.


A többit megnézem, amiket írtál! Köszönöm a választ.

2013. aug. 6. 16:06

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!