Simson probléma! Mi lehet a gond?
Figyelt kérdés
3 napja szenvedek vele, egy Simson Star SR4-2/1 típusú géppel. Karburátort már négyszer szétszedtem, minden fúvóka tiszta, a karburátor ház tiszta. Szóval ez kizárt hogy gond legyen. Nézegettem a szívatót, az is jó. Nincs elkopva semmi. Nézegettem a szintet is. Már kínomban színültig benzines karburátorral is próbáltam, és akkor beindult! Még pénteken. Ugyan ezen a napon már ketten néztük át este, belőttük a szintet rendesen. Kb. harmadik rúgásra indult (hidegen), mentem is vele, húzott rendesen nem gyengült, nem esett le a fordulat nem "szabályzott le" stb. De másnap reggel ment volna vele apum, és láss csodát nem indult. Azóta akármit csinálok vele, meg sem moccan. Ha tolom úgy sem, gyújtás nélkül szívatóval is rúgtam rá, utána fél szívatóval és gyújtással, ugyanúgy nem indul. Már szerintem minden lehetséges kombinációt kipróbáltam, de halott ügy. Még csak fel sem "hörög". Ahogy mondtam, a karburátor hiba kilőve, legalábbis kosz szempontjából. A szintet is belőttem. Gyertya egy nagyon picit benzines (haladás, mert tegnap csontszáraz volt). De mégsem. Szenvedtem a levegő állító csavarral, betekertem teljesen, aztán 2,5 fordulatot kintebb csavartam. Szikra van! Próbáltam Isolator gyertyával, Brisk gyertyával. Ötlet esetleg? Mert én már feladtam.2013. aug. 4. 15:39
1/5 A kérdező kommentje:
Lehet egyáltalán még a szinttel baj? Vagy egyáltalán a karburátor körül?
2013. aug. 4. 15:41
2/5 anonim válasza:
Tank tiszta? Én Babettán 23 alkalommal szettem szét a karbit, mire rájöttem, hogy a benyában van a dzsuva, amit kap, és a szűrő átengedi. A csap engedi a benzint? Én arra tudok gondolni, hogy a karbiba töltesz benzint, összeraktad, elmotoroztad abból a benzint, még egy ideig jó volt a tankból, de most újra dugul. Jobb ötlet távgyógyításban nincs.
3/5 A kérdező kommentje:
Hát ugye, amikor lőttem be a szintet, akkor ráraktam a benya csövet, és szépen jött a benzin. Viszont a karbi házban ami volt üzemanyag nem volt éppen makulátlan tiszta, apró szemcsék voltak benne. Most hirtelen már arra is gondoltam, hogy az úszóházban eltömíti a hidegindító fúvókát a szutyok.
2013. aug. 4. 15:53
4/5 anonim válasza:
Először tényleg a tank/benzincsap takarítása tűnik logikusnak. Esetleg ha nem lenne rajta a légszűrő, akkor azt visszatenni.
A karbit én levegővel szoktam kifújkálni mindenhol, nem csak a fúvókákat.
Ha szikra és kompresszió van, falslevegő meg nincs, akkor marad a benzin: esetleg a tűszelepet nézted? Az úszó szintjének beállítását hogy ellenőrizted? Nincs a tűszelepet záró fül meggörbítve?
5/5 A kérdező kommentje:
Levegőszűrő van rajta. Én is mindenhol kifújtam a karbit, sűrített levegővel csináltam én is. Az egész házat, minden lyukat, fúvókát stb. Tűszelepet is néztem, rendesen mozog, nyit-zár. Tűszelepet záró fül sincs meggörbítve... De az is lehet igazából. Én már nem tudom. Annyit szívtam vele hogy össze-vissza keringenek a gondolatok a fejemben. Mert egy idő után eláll a benzin folyása a karburátorba, látszik is a csövön, de egy idő után mégis maga alá pisil a karbi. Az is lehet hogy meg van görbülve a fül. Akkor itt meg már az is lehet hogy sok a benzin, mivel a tömítés és az úszók térfogata alapból emel rajta, és ez miatt nem indul be, mert "belefullad" a benzinbe.
2013. aug. 4. 16:10
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!