1/5 anonim válasza:
Olyan mint a km számláló csak ez általában a verseny quadoknál és cross motoroknál szokott lenni hogy üzemórásak.
Azaz meghatározott időközönként dugó csere,olaj csere,légszűrő tisztítás minden motorozás végén stb..
Pl.:60üzemóra után magyarul 60 óra motorozás után mehet fel a szerelő padra hogy cseréld ki a dugót.
2/5 A kérdező kommentje:
Köszi a választ. Drágák ezek a dolgok?
2013. aug. 3. 00:03
3/5 anonim válasza:
igen, nagyon drágák sajnos. jobban jár az ember egy motorral.
4/5 A kérdező kommentje:
Ha kb egy nap megyek 2 órát 1 hónapba kb mennyit kell ra költeni. Legyen pl 1 lt-z400
2013. aug. 3. 00:31
5/5 anonim válasza:
Egy LTZ sokáig bírja.Mivel ezek a gépek 4 ütemüek,így tartósabbak,nem annyira pörögnek mint a 2T cross vagy enduro "társai".Ha nem hajtod szét szívét lelkét,minőségi olajjal használod,és rendszeresen tisztítod a légszűrőt egy jó darabig bírja.Itt napi használatba látok egy LTZ-t mennek vele éjjel nappal és eddig elektronika baja volt.Igaz kicsit már kivan a lelke.De kb.3éve lehet meg nekik.Dugó csere már lehet hogy ráférne.Napi 2 óra az nem sok.Erdőbe nem iagazán birod kihasználni.Pályán annál inkább.Ha csak erdőre használod,nem húzol neki csőgázt,nem motorfékezel stb..Nem lesz vele gondod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!