A cross motoroknak a kis hengerűrtartalom miatt a magas fogyasztás és az alkatrészek idő előtti kopásán kívül más hátránya van?
nem értek az előzővel egyet. Mentem már sokszor TM 125 2T vel, RMZ250 4T-vel és YZF 450-nel. A 125 2T és a 250 4T között teljesítménybeli különbség nem nagyon van, viszont sokkal nehezebb gyorsan motorozni a 125össel, annak ellenére, hogy talán a kanyarokban jobban viselkedik. A problémája, hogy folyamatosan magas fordulat kell neki, egy elváltás, és már 3an elmentek melletted. Ha sikerül ráérezned, szerintem simán verni lehet a 250 4T-ket, de nagyon érezni kell. Az RMZvel meg volt hogy azt hittem már visszaraktam 2-be, közben még mindig 4 ben volt, és simán kihúzott a kanyarból. Tol olyankor is szépen.
A 450 teljesen más világ.
De ha motorikus dolgokra gondolsz, mint hátrány, nem nagyon van. Mindet sokat kell szervizelni, csak a 2T-t egyszerűbb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!