Miért mindig de tényleg MINDIG a románokkal van a probléma?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"MINDIG"
Mert szőröstalpú jetik. Viccet félretéve, nem csak a románok lesznek öngyilkosok és nem csak ők csempésznek át cigit, meg egyebeket ebbe a fos országba. Csak őket mindenki utálja Magyarországon, éppúgy, mint a Suzuki márkát. Legtöbben alaptalanul, állnak be abba a bizonyos sorba.
"Mit keresnek ezek az EU-ban egyáltalán???"
Jaj, Istenem... Ezt ugye te se gondoltad komolyan?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha már jó kis kamionos cikk. Ha tudnád, hány magyar kamionnal és vezetőjével van probléma itthon és külföldön szerintem elsírnád magad. Ez jó kis reklám az NKH-nak, pedig ők is sárosak nem is kicsit...
Visszatérve a cikk elejére, a kamionokra és a sok kamikaze román személyautósra. Mi egy tranzitország vagyunk. Sajnos a vadkelet és a nyugat között helyezkedünk el, így elég sok nyugat felé és haza tartó keleti halad át rajtunk. Van aki fuvarozik, van aki vendégmunkás és van aki busszal hordja az "élő állatot".
A kamionosoknál alapvető probléma ( legalább is a keleti országokban ), hogy otthon sok mindent mernek, amit az unióban már nem nagyon. Ezért van az, hogy a román sofőr megindul kikapcsolt tachográffal/kártya nélkül/szabadságos papírral Bukarestből és papíron közben csak a határon száll be a kocsiba. Aztán mivel túl van már egy műszakot, kezdi a következőt és valahol nálunk fogy el az életerejük és elalszanak, borulnak vagy csak elbambulnak a nulláson a reggeli dugóban és összetolják a sort. ( Teszem hozzá, ezt a magyarok is simán megjátsszák Hegyeshalomig ).
A vendégmunkás dettó ugyan ez. Ha hazafele jön letolja Párizs mellett a pénteki műszakot, délután elindul Románia felé, mire hozzánk ér szombat hajnal van, vezet tízen X órája. Hajnalban amúgy sem túl éber az ember.. Arról nem is beszélve, hogy mind siet, utánfutót húz és van egy olyan szörnyen rossz szokásuk a románoknak, hogy mindig jobbos - tehát nem belátható - ívben akarják megelőzni az előttük haladó sort/kamiont. Aztán ez vagy sikerül,vagy mint ahogy két naponta látjuk a hírekben, nem sikerül.
A buszosok egy külön állatfaj. Ők mindig sietnek.. ők sem tartják be az AETRt, ami azért valljuk be, 50-60-80 emberrel a hátunk mögött nagy bátorság. Túlvezetés náluk mindennapos... Amíg tavaly januárig nem voltak itthon büntethetők, addig sz@ .rtak mindenre. Autóbusz utánfutóval az M0-n 70km/h-val közlekedhet. Ők simán verték 95-100-110-zel a belső sávban, ha esett, ha havazott...
Biztos van aki emlékszik:
Hát ezért van mindig a románokkal a probléma. Sajnos a román és a bolgár tranzitforgalom időzített bomba nálunk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!