Ford Escort Mk4 1300 (62Le), vagy Opel Kadett E 1300 (60Le)?
Köszi a válaszokat!
Lenne egy nagyon szép állapotú Mk4, amit megvennék,de karburátoros, a fogyasztásától tartok, amúgy nagyon egybe van.
Ennyiért kaphatnék Mk5-öt is simán,de lebeszél róla a szerelőm,mert azt mondja, hogy a 94-95 utáni Escort már nem jó konstrukció,nem tartós, több probléma van velük. Szerinte. Nem tudom. Idáig még nem akart átverni.
Akkor elárulok egy titkor az MKV-öt 1990 -től 92 szeptemberig gyártották 1992 - szept. után MKVI(vagy MKVB volt)..... :-)
Amit Te mondazs az már vagy MKVI vagy MKVII a dátum szerint
Köszi, köszi!
Lehet, hogy vehettem volna a fáradtságot, hogy megnézzem :-)
Mindegy MK5 vagy 6,7, a lényeg, hogy elvileg a 94-95-ig lenne jó választani. Közben találtam egy villamossági szerelőt, aki megígérte, hogy nagyon jól betudja lőni a karburátort és a gyújtást, ha megveszem. Ő személy szerint kedveli a karburátoros autókat és dicsérte az Opel-t is. Csak még jobban összekavart :-)) Szeretem a szögletes formákat, de a gömbölyűt sem vetem meg. Autóba jöhet az előbbi is.
A Ford egy rakás .... nekem volt mindkettő, Kadett is, Ford is abból az időből, kb egy nap alatt nem lehet emlegetni a kettőt. A Ford sosem bírt megbirkózni a hátsó hossznyúlvány szétrohadásának a problémájával, és rettenet gagyik az alkatrészeik, az 1.8d motor rendszeresen szaggatja a vezérműszíjat, stbstb...
Pláne az az utáni Fordok, említésre sem méltóak, szeméttdombra való mind.
Az Opel rohad, használatfüggő, de elég vastag lemezekből van, így bírja sokáig.
Csak esztétikai jellegű rohadások vannak, bár volt, aminek kiszakadt a hátsó hídja...na az se 2km-t ment.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!