Milyen hatással vannak a gépjármű műszaki állapotára a következő garázsfajták: ponyva, fütött épület, fűtetlen épület, és az egyszerű ponyva?





Hogy fűtött vagy fűtetlen az épület, annak olyan nagy jelentősége nincs.
Inkább a nedvességnek van hatása, mint a hőmérsékletnek.
A ponyvát érdemes legalább 2-3 naponta levenni, átszellőztetni, hogy ne fülledjen be. És természetesen csak száraz és tiszta autóra rakjuk!
Na és mi van a ponyvagarázsal? Nem a ponyvával(takaró) amit ráhúz az ember, hanem amibe be lehet parkolni?
Fűtött és fűtettlen között nincs különbség télen? Na de akkor hidegen idul a motor, fel kell melegednie.... Most akkor hogy van?





Ha fűtöd a garázst, akkor is fel kell melegednie a motornak, mert a 20 fok sem éppen üzemi hőmérséklet.
Nyilván könnyebben indul plusz 20 fokról, mint mínusz 20-ról, de melegednie mindenképpen kell.










Nem tudom... nálunk nincs fűtés a garázsban. Különálló tégla épület. De télen is van benne +2, +3 fok fok általában. Napokig tartó egész napos mínuszoknak kell lennie, hogy bent is fagy legyen. Azért a tégla falaknak egész jó hőtehetetlensége van.
Bár azt aláírom, hogy vannak más garázsok is, ahol lehet fagy és ott jogos, hogy csak lassan olvad le.















Na és télen mire kell odafigyelni a ponyvagarázzsal kapcsolatban?
Mindenkit linkelek, pozitívan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!