Kinek mennyit eszik a motorja?
sziasztok.kíváncsiságból szeretném kérdezni, hogy másoknak mennyit kajál a mocija.leginkább 50-es(még beletartozik a tuningolt motor is),motorok/robogók érdekelnének, de nagymotorosok is írhatnak:D
még érdekelne mellé a motorról 1-2 dolog..pl:a tipus,évjárat:D
köszi..
S51 Enduro 86‘
2-3 liter, attól függ mennyire húzom neki.
Honda cbr1000-rr mióta nálam van, 6-7 literbe megegyezünk normál közlekedéssel, 2005ös évjáratú
28/F
Hyosung GV 250, 2005, cruiser (karburátoros, ha valakit érdekel).
Mielőtt meghosszabbíttattam az áttételt, meleg nyári szolidan hegyi túráknál (tehát ideális körülmények között egy jó tankra, legalábbis értő kezekben) 2,7-et evett, a tankjaim többsége 3 liter alatt van, de pl. autópályázás, szembeszél, hideg idő jóval fölé tudja vinni (nem szoktam száguldozni, nálam 3,5 liter extrém fogyasztás, nem sokszor fordult elő).
A módosítás óta nem voltak meg az ideális körülmények, de anélkül is képes néha alig 2,5 fölött enni sima főúton haladásnál, ami valljuk be, nem sok lehetőséget ad a fogyasztásoptimalizálásra egy gyöngébb, pörgős motornál, plusz nem volt ideálisan meleg és szél is volt. Nem értem, túl meglepően javult a fogyasztás, de mások is erről számoltak be eme átalakítás után.
Harmincvalahányezer km, átlagban úgy 3 literes fogyasztásnál tart, ami folyamatosan javul, a kezdetek voltak messze a legrosszabbak, rajta tanultam motorozni.
A páromé:
BMW F650 CS, 2004. Munkába járó és túrázó motor, a tulaj hardcore hypermiler, aki szeret lassan menni. Pedig a motor nem zabál rendesebb sebességnél sem, nem pörgős, szolid egyhengeres, amiben van elég erő.
90 ezer km fölött jár, fogyasztásban pedig átlagosan nemrég ment 3 liter alá, ebben elég sok téli tank, mindenféle időjárás és kétfős utak is vannak. Pech, hogy a munkába járás sokszor pont a leghidegebb időt jelenti (hajnali 5 es 7 között), de az élet már csak ilyen.
A jó tankok (túrázás nyáron, hegyekben) 2,6-2,8 literesek, nyáron extrém helyzet kell, hogy 3 fölé menjen.
Ennél rövidebben nem tudtam írni, igazából regényre vagyok hajlamos ebben a témában.
Yamaha DT 125R 1996 évjárat.
Eddigi méréseim durván 10 liter/ 150km.Igaz ilyenkor már meg van hajtva szegény.
Régen volt Yamaha Aerox 50-em, sportkipufogóval meg 19-es karbival sikerült úgy megcsinálni, hogy 3.5-nél ne egyen többet.
Most van egy Suzuki GSX-R 1000-rem, hosszú úton 5 litert eszik, de ha a környéken motorozgatok és kihasználom a motor erejét, akkor könnyen kijön a 10 liter.
És van egy Honda CR250-em is, nem járok vele pályára, csak vannak itt mezők, ahol jól meglehet hajtani, és simán bekapja a 10 liter benzint egy óra alatt :S
Piaggio Zip 1.85 liter / 100 km
50cc 2T 1994
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!