Mennyire valószínű, hogy nem lopják el azt az autót, amiben riasztó és megbízható kormányzár van?
autolock 2000 a kormányzár, lefedi a kormány felét legalább.
30.000ft az ára.
Ha suzukid van és sok van a környéken pont hogy kell neked valami plusz védelem. Hülyék lennének még azzal is szenvedni, ha van még három 10 méteren belül, amibe csak bele kell ülni.
Az igaz, hogy amit akarnak úgyis elviszik, de az nem ez a kategória, hanem a tízmillió felettiek. Itt az számít, hogy mennyit kell vele tökölni, ha van egy másik könnyebb, akkor azt viszik.
És lábon viszik, nem vontatják. Beülnek és indítják, hiába tiltakozik a kolléga. Az már más tészta, hogy ezt sokkal kifinomultabb eszközökkel teszik, ECU-t cserélnek, vagy az OBD csatlakozón indítják a motort, számtalan lehetőség van, mindegyik kábé másfél perc egy gyakorlott művésznek. Ha erre rájön még 20 másodperc amíg elnémítja a riasztót és leveszi a kormányzárat, akkor nem fog nekiállni, ha van más lehetősége is.
Van benne Autolok 2000 kormányzár, ezt tényleg nagyon dícsérik.
itt van egy teszt a kormányzárakról. Hát erről itt is jókat írnak.
És van az autómban riasztó, bár hozzá sok reményt nem fűzök. Nekem minden ez az autó, mert nem tudnék újat venni.
Sokan a váltózárat mondják, de az még vagy 40 e ft lenne.
A riasztó és a kormányzár ígyis közel 70 e ft volt bele. Szeretnék egy kicsit nyugodtabban aludni, de nem megy.
Ja, és van benne 3 gyerekülés, azokért szoktak feltörni autókat?
Semmit ne hagyj szemelőtt, ha tudod rakd be a csomagtartóba, hogy ne látszódjon. Bármit kivesznek, amiből pénzt csinálhatnak, de ha csak a gps tartója van, már azért feltörik, mert remélik, hogy a gps is csak a kesztyűtartóban van.
A riasztó csak arra jó, hogy neked jelezzen, hogy indulj a sodrófával, vagy zavard meg őket. Én csak azért raktam az autómba, hogy ha nekimennek, vagy megrúgják labdával akkor jelezzen.
A váltózár jó dolog, viszont csak akkor, ha a motorteret is kellően véded. A legtöbb autóban hiába zárod le a váltókart, a motortérből a rudazatot ki lehet akasztani, és berakni sebességbe. Ezért motortér zár kell, plusz ha olyan az autó kialakítása, hogy aláfekve könnyen hozzáférhető a váltó, akkor a motorteret alulról is védeni kell valami lemezzel.
Persze ekkor még mindig elvontathatják, feltörhetik ezeket a zárakat is, de ez mind idő.
Riasztóból egyébként érdemes olyant választani, ami a motortérben van, és motortérzárral van kombinálva, a gyakori helyeket már ismerik a tolvajok a műszerfalban.
Indításgátlás: mindenki az AC-t szakítja meg, ez nem eléggé biztonságos. Hiába rakok be egy rejtett kapcsolót, ami megszakítja az AC relé áramát, visz oda direktben 12V-t szivargyújtóról egy kábellel, és már meg is oldotta hogy legyen benzinellátás.
Javasolják még hogy a szervízcsatlakozót vakítsuk le hogy onnan se tudják támadni az autót, és valami más helyre helyezzük át, ha laptoppal dolgozó tolvajokkal van dolgunk, akkor ez jelentősen megzavarja őket és továbbállnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!