Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi az oka annak, hogy a...

Mi az oka annak, hogy a F1-ben jövőre új 1.6-os v6 turbómotorok kb. ugyanúgy 750 lóerősek lesznek mint a jó pár éve használt 2.4es v8-asok?

Figyelt kérdés
Hogy tudják azt megoldani, hogy a jelentős lökettérfogat csökkenés ellenére is megmarad a teljesítmény, nő a nyomaték, illetve mi az a lökettérfogat, ami mellett még tartani tudnák a 750 lóerőt? akár 1000cm3 mellett is?

2013. júl. 19. 18:25
 1/8 anonim ***** válasza:
93%
ezért van a turbó: több levegőt nyom a hengerbe, amiiben több üzemanyagot lehet elégetni. ennyi.
2013. júl. 19. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
62%
Ez most komoly?!Hát a mai f1-sem a régi már úgy látom,miért nem raknak bele egy kispolski motort,megáll az eszem az ilyen baromságokon na mind1 úgy sem nézem már egy jó ideje.
2013. júl. 19. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Eclestone szele az egész. Próbálják az f1-et is környezettudatosabbá tenni már amennyire lehet. És az f1-ben ezentúl turbós benzinmotorokat fejlesztenek az jót tesz az utcai autók fejlesztéseinek is. Másik fele hogy ebből is biztos kaszál valaki, mert itt is nagyon sok minden a pénzről szól.

Go Kimi!☺

2013. júl. 19. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Hát igen, már lassan az F1-es autókban kisebb motor lesz, mint egy átlagos kisautóban... Lassan már én sem fogom nézni.
2013. júl. 19. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

"a mai f1-sem a régi már"

"már lassan az F1-es autókban kisebb motor lesz, mint egy átlagos kisautóban"


[link]

2013. júl. 19. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
90%

Nem tudom miért pontoztátok le a 2. válaszolót, tényleg nagyon rossz irányba tart a Forma1. Költségcsökkentés mindenhol, fizetős pilóták, anyagi gondok, Pirelli, nem erről kellene szólnia a királykategóriának. Kicsit ezt érzem a motoroknál is. Jó kis V10 volt az igazi, amikor még elvették belgáknál az Eau Rouge-ban.


Amúgy milliók vannak a fejlesztésekben, iszonyat teljesítményt ki tudnának hozni belőle, de be van fagyasztva a motorfejlesztés. Szerintem is nagyon nagy részben azért vezették be, mert utcai autók terén is turbo benzineké a jövő. Szerintem. Rengeteg olyan dolog van, amit a F1ből vettek át. Ha van "fölös" 2 órátok nézzétek meg, ha ezt a kérdés olvasgatjátok tuti érdekel titeket is:

http://www.youtube.com/watch?v=J5nJjPye8DU

2013. júl. 19. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Szia utolsó hát ja aki megmeri mondani az igazát az mindig így jár.Aki meg lepontozott annak meg száradjon rá a keze az egérre!
2013. júl. 20. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
maga a motor kevesebb mint 600 pacis lesz de az új ERS-el eléri a 720-750lóerős csúcsteljesítményt de csak 33 másodpercig. Egyénként ha nem korlátozzák turbókat akkor literenként több mint 1000 lóerőt is kihoznak simán belőlük.
2013. júl. 21. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!