Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az automata váltó jobb, mint...

Az automata váltó jobb, mint a sima 6os? Pl DSG

Figyelt kérdés
igaz többet eszik v fél literel de nem dinamikusabb az autó menete ? nem éri meg ?
2013. júl. 19. 13:11
 1/9 A kérdező kommentje:

mert ahogy megy a kocsi és gyorsul, vlhogy dinamikusabban gyorsul mert nincs váltási idő szinte.. értitek amit mondok ?:D


az a fél liter meg nem oszt.. nem ? v komoly meghibásodási lehetőség a DSG váltó ?

2013. júl. 19. 13:12
 2/9 anonim ***** válasza:
48%

alapvetően különbözőek a váltók,más a sima,mint a dsg, és más a bolygóműves automata is,

-mindegyik fajtának sok ellensége is van,és nagyon sokan vannak akik valamelyiket nagyon szeretik is,

-mindnek van előnye és hátránya is,

azt meg nem érdemes kijelenteni,hogy " Az automata váltó jobb, mint a sima 6os, DSG ",mert sokan másképp tudják ezt.

2013. júl. 19. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
de valahogy dinamikusabb az egész autó menete, érezhetően könnyebben suhan...... nemértem :d
2013. júl. 19. 13:40
 4/9 anonim ***** válasza:
40%

A sima kézi váltó jobb, mint az automata, mert pár tizeddel jobban gyorsul tőle a kocsi, egy hajszálnyival nagyobb a végsebesség, viszont 100 km-enként legalább 2 deci üzemanyagot megspórolsz vele, akár benzines, akár dízel!

A DSG viszont más, mint a sima automata: mindhárom szempontból felveszi a versenyt a kézi váltóval, hiszen duplakuplungos, így még kuplungoznod sem kell váltáskor, és ahogy mondtad, dinamikusabb a menet, hiszen észre sem lehet venni a váltásokat: olyan, mintha váltás nélkül menne! Tetszés szerint kézi vagy automata módban is lehet használni. Meghibásodása lehet, hogy van, bár én még nem hallottam róla! Márkától függően több néven is lehet ismerni! :

Audi, Volkswagen, Seat és Skoda - DSG

Mercedes - MCT

BMW - SMC

Porsche - PDK

6, 7, vagy 8 fokozatúban létezik!

Ne tévesszen meg, a CVT nem tartozik ide, mivel az sima közvetlen áttételezésű, legtöbbször fokozatmentes, és még a sima automatánál is rosszabb!

2013. júl. 19. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Szóval kérdésedre válaszolva csak könnyebb kezelni, de amúgy rosszabb. Főleg szerelésnél: kézi váltó esetén kb. 10 csavar, és önmagában kint van a váltó, az automata kiszedéséhez viszont kb. a fél motort szét kell bontani!
2013. júl. 19. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
De tulajdonképpen egy sima automata váltó ha pairon lassabb is, mint egy kéziváltó, a valóságban az automataváltós kocsi dinamikusabb, mert mégiscsak gyorsabban vált egy automata, mint egy mindennapi ember. Pláne a DSG, az még kevesebbet is fogyaszt.
2013. júl. 19. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Akkor megéri a dinamikusság miatt a DSG-t választan a plusz 2-3 deciért?
2013. júl. 19. 14:10
 8/9 anonim ***** válasza:
Éppen ez az, hogy a DSG akár kevesebbet is tud fogyasztani, mint a manuális váltós.
2013. júl. 19. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Csak fogyasztás miatt nem vennék DSG-t,de maga a váltó egy "csoda". Egy bibije lehet. Fontos a jó minőségű olaj bele, meghatározott időnként.
2013. júl. 19. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!