Milyen autót éri meg behozni német országból? Én úgy veszem észre hogy regadó és társai befizetése után kb ugyanannyira jövök ki mintha pl itt vennék egy autót.
530D vagy A6, ezeket keresik
Lehet h ugyanannyiba jossz ki, de itthon fapadosak, nincs bennuk komfortules, tetoablak, head up stb
Vagy ha van, ritka es nagyon draga, kint sokkal tobb a jol felszerelt, plusz lehet netto arral buveszkedni igy megvan masfel misi haszon egy 10millios auton.
Én sajnos csak Volvo S60-ban gondolkodom.
Vagy esetleg A4 vagy Bora 5V.
8-10 éves autókról beszélek.
A múlt század végének, ezen század elejének nagy bullshitje a használtautó behozatal.
Olvasd el a linken található kérdés 2.oldalán látható néhány hozzászólását:
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__egyeb-kerdesek__45..
Ha megkérdezem, miért akar behozni valaki példának okáért Németországból autót, az rávágja a szokásos bullshitet, hogy mert rendesen szervizelik és vigyáznak az autójukra meg jobbak az utak és sokat autópályáznak. De ha kicsit is megpiszkálja az ember ezt a három szent indokot, akkor nincsenek épész érvek.
Az ár miatt lenne érdemes behozni az autót, csak ami elég olcsó ahhoz, hogy megérje, az olyan is.
Ami igazán nagy dobás lenne, ami igazából megérné, az az, hogy Angliából, vagy Írországból hozni autót. Az ottani autóárak nagyon alacsonyak a fenntartási költségek és a jobb oldali kormány miatt. Aki elfogadja azt, hogy jobb kormányos autót vezet majd Magyarországon, az valóban olcsón juthat autóhoz.
Sok majom tényleg odavan, hogy uhhh megyek ki németbe ótót behozni. Aztán a végén még többre jön ki mintha itthon vette volna. Meg arra nem gondolnak, hogy a bahnon nem éppen 90-100-al kocsikáznak..
A dízelekkel se 20 ezret mennek egy évben, hanem 50-et.
A kinti kocsik nagy része jugo/török nepperek kezében. Ugyanúgy tekerik ott is az órát. Felesleges álmokban ringatni magatokat. De tőlem hozhatnak amennyit akarnak. Újonnan itthon üzembe helyezett kocsival még SOHA nem fürödtünk be, pedig volt már 20+ autónk.
Tudom én is mi van kint.....
Németbe dolgozok. :-)
Valamennyivel jobb állapotúak mint otthon az biztos.
De láttam már szarrá kopott Tourant 120.000 km-el.
Az én eddigi autóim mindegyik Németországból jött be, és nem költöttem rájuk szinte semmit, csak olajcsere, stb.
De tudok olyat, aki megvette itthon az Audit, amit itt is használtak hosszú ideig, és két hét múlva kellett cserélni a váltót, a kuplungot, meg a futómű még ezután jön.
A másik megvette a Passatot, magyarországi első tulajdonostól, valódi 150.000 kilóméterrel, rá egy hónapra ki kellett cserélni a PD elemeket. Ami az én Németből hozott Audimban 380.000 kilóméter után is tökéletesen működik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!