Simson leállítás után vagy alapjáraton mitől "kopog"?
megkellene nézd a kisfogaskerék felőli csapágyat is, meg azt, hogy van e magában a blokkban olaj.
de gyujtás is lehet, mert ha rosz ütembe kapja, akkor kopoghat. próbálj emg első körben másik gyertyával...ha nem akkor gyujtáson lőjj, de csak nagyonpicit, ha azsem akkor nézd emg a csapágyat. és ha azsem, akkorpedig a főtengely tűgörgői lesznek, bár annak inkább csörgős hangja szokott lenni.
A gyújtás beállításához kellene indikátoróra. Ennek hiányába használd az alaplapon, és a blokkon levő jelölést. Az is jobb mint vaktába lövöldözni. Az olajszint jó ötlet. De én kézzel megnézném a lendkereket is, nem lehet, hogy elnyírta az éket és máshol van mint ahol kéne lennie? Ha már forgatod a lendkereket éreznek kell a kottyanást is. Nem szabad érezni semmiféle kottyanást akadást lógást. Ott századoknak szabad csak lenni ha érzed, biztos több mint a megengedett. Lehet még levált alkatrész is. Például egy zégergyűrű. Ilyesmi, ahhoz legalább a kuplungoldalt le kellene venni és átnézni.
Sok sikert :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!