BMW E46-hoz drágák az alkatrészek, meg úgy általában a fenntartása?
Tekerik, nemcsak otthon az asszonyt :)
A külföldről behozottaknál szinte kötelező jelleggel nekiesnek a bütykölőszettel. Majd kicserélik a kormányt, vagy újrabőröztetik profin, cserélik a kopott belső elemeket (váltógomb, váltószoknya, pedálok, fogantyúk, gombok, középkonzol (az nem km függő, általában lehámlik a vékony gumi réteg az évek múlásával magától), de még a kárpit, vagy a bőrülések felújítása is megoldható. Ezeket ahhoz képest fillérekből kihozzák, mint amennyi haszon lesz az eladáson. Aztán jöhet egy kis polír (karosszéria + búrák, műanyag lécek felfrissítése). De nem kell félni a sok millió km-től, ha jól karban voltak tartva, akkor ezek csak mennek és mennek.
Csak annyit kell megtenni, hogy le kell kérdezni a szervizmúltat, ott kiderülnek a különböző km állások. A szerviz is segíthet, de általában inkább a tulajnak adnak ki adatokat. Vagy valahogy a külföldi vizsgarendszerből kell lekérni az adatokat. Magyar eredetű autó esetében annyival könnyebb talán, hogy egy-egy vizsgaállomáson utánanéznek, ha kedvesen kérjük. Máris kiderülnek a dolgok.
Magyarán kérhetem a kereskedőt, hogy hadd vigyem el a helyi BMW szervízbe a kocsit....ő köteles ezt megengedni?
Magyar autónál gondolom nincs gond, de a külföldit is le tudják ellenőrízni itthon?
Alkatrész? Mint bármelyik ekkora német autóhoz. Fenntartás? Nem több mint egy 1.9 PDTDI passat pl.
Fogyasztás? Klímával 6 körüli átlag de 90 es tempóval 6 alá is megy. De az a tipikus fotelszakértők általi ( BMW= csak szervizben lesz stb) nem igaz. Kell rá költeni arra számíts de nem olyan, hogy na most megáll és nem indul és 300 ezer a javitás hanem szép lassan jön elő a hiba vannak előjelek rátudsz készülni, hogy na lassan valami szétmegy kezdek félre rakni stb.
DE! Ha rám hallgatsz úgy csinálod mint én, sokan mondták úgy vegyek kocsit hogy a régit beszámolom stb hát mondom aha és utánna miből költök rá? Tehát összesporoltam a kocsira megvettem a kiszemelt 20d-t majd átirattam és utánna eladtam a régi kocsim 300 ért és most van tartalék 300 rugó ha bármi gond lenne. Azóta amik voltak gondok kicsik voltak vagy még nem volt komoly gond így kb mindig fentlehet tartani ezt a 200-300 ezres tartalékot szervízre, pláne, h csak 5-6 közt eszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!