Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyibe kerülhet egy robogót...

Mennyibe kerülhet egy robogót ami 100%os tuningon esett át rendszámoztatni, papíroztatni, forgalomba helyezni a1 vagy a1 korl. -ra?

Figyelt kérdés

Yamaha Aerox lett 50cm3ból 94cm3-ra átalakítva ,gyári 6 LE helyett most 43 le ,160-170 es véggel

Első tulaja vagyok összes papírja megvan.

Nagyjából mennyibe kerülne,hogy rendszámot kapjon és legálisan vezethessem A1 vagy A korlátozottal ?

Milyen költségei vannak,és miket kell elintézni?



2013. júl. 7. 16:21
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
Polini big az kb 26-30 le ;) és 19 es karbival szar, leg egy 24-es kellene. Illetve a c16 le is fujtja. Roost, r1400 yasuni carerra 30 kellene. És kb 150 a vége, de nem 19-es karbival, illetve egy over hajtás kellene+ legnagyobb áttétel, belső gyujtás stb. Ezt egü robogó rórumra kiraknád kiröhögnének. Am meg nem birod nagymotor papirozni, ha kiderül 150-300eft ig büntetnek, énnekem is van tuning roxom
2013. júl. 9. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 A kérdező kommentje:

Igazából 23-25 LE körül van egy MHR 2 vagy Athena 70es henger.

45-47 köré lehet bőven vinni a 94es big evolution-t és elvileg a duplaelvezetésű roos-t dob rajta nagyon nagyot,csak hát a duplaroos-t az overrage stage6-tal 300,000ft-os kombó

2013. júl. 9. 14:27
 13/17 anonim ***** válasza:
45le-t akk sem bir leadni... a 2hengeres dragok adnak le ilyen 70le-t
2013. júl. 9. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 A kérdező kommentje:

2hengeres verziót az italjet dragsterbe érdemes tenni ,ha gyári széria vázról van szó,mert az elrendezésszerűen kevesebb átalakításból megcsinálható,de 2 hengereshez már nyújtott külön vázat kell készíteni.



2 henger esetén 94eset nem érdemes tenni mert már chanelben a 94cm3-as alapból nem tesz lehetővé tőgázat.


76/77es méretben láttam olyant az még a tőgázt elviseli egy normális slick gumival.



nameg egy két fortélyal túlkönnyű. c21-el lett a 43 lemérve,c16 van rajta most nemhiszem,hogy túlsokat jelentene,nagykül.-t nem érezni,de a gyári alkatrészeken még csiszolni kell ,beállítás kérdése is eléggé sok minden.


Ha gondolod jövőre gyere te is Egü-re ,idén mi is kintvoltunk igaz csak nézelődtünk de jövőre mi is nevezünk több kategóriában

2013. júl. 9. 18:21
 15/17 anonim ***** válasza:
szoktam menni, idén nem birtam de általában megyek, spd-is szoktam lenni. c16-al nem szabad hajtani, c30 esetleg, vagy cristofolini, vagy direkt a hozzávaló, azzal volna csak igazán erős, amiről beszélek 94ccm-ből volt 2 henger, és nem robogó hanem autó felni, illetve fekvő drag volt, és hátul volt neki konzol hogy nem emelje fel magát. aznem csúszott, nem ugrált. szó szerint mintha egy rakéta lenne
2013. júl. 11. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 A kérdező kommentje:

Nos duplahengernél egy gyárirobogónél szerkezetet nem mernék tőgázra tenni.



Még egy gyengébb hengernél ami nem 94es hanem csak 70es olyannál sem mernék tőgázt adni duplahengernél egy robogó váznál.

Hisz félgáznál is úgykiáll kerékre hogy bremboo nighthawk sem állítja meg esetleg, hátsó lengő kerékkel,csak az nem engedélyezett,ezért hosszabított ,min 1,5 méter hosszú készített vázzal.


Van a Kawairunnak 1 fullos gumi készlete direkt kis cm3-as dragokra ,maga a gumi 20cm3 széles,slick gumi,kellően laposra véve a tapadás megvan szóval elkaparni nemfog,én maximum szépségverseny kat.ban illetve ha jól tudom van high end erő mérés ,esetleg dragban ,de azt kétlem hisz nem lenne időm a komplett kasztnit lekapni,mert egy esetleges törés highendben a kasztnit vinné ...ezekben jelentkezek jövőre ,idén sajna nemjött össze .

2013. júl. 11. 20:50
 17/17 anonim ***** válasza:
addigra dobj rá egy yasuni c30-at, mert nem csak neked van big bore géped...
2013. júl. 12. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!