Mennyibe kerülhet egy robogót ami 100%os tuningon esett át rendszámoztatni, papíroztatni, forgalomba helyezni a1 vagy a1 korl. -ra?
Yamaha Aerox lett 50cm3ból 94cm3-ra átalakítva ,gyári 6 LE helyett most 43 le ,160-170 es véggel
Első tulaja vagyok összes papírja megvan.
Nagyjából mennyibe kerülne,hogy rendszámot kapjon és legálisan vezethessem A1 vagy A korlátozottal ?
Milyen költségei vannak,és miket kell elintézni?
És az átépítésről vannak hivatalos okmányok? Na ugye hogy nincsenek. Szóval ezt felejtsd el.
Ha nagyobb gép kell add el ezt és vegyél egy rendszámosat.
Nos blokk,kompletten mindenről számlák stb...Igazolni tudom hogy mi és mi,a robogó ,,tuning" nem tilos soha sem kelett semmi hozzá.
Komplett idomszett egyedi stb....
Akkor sem fogadnák el.
Egyébként én valahogy nem tudom elképzelni hogy hogy lehet valaki annyira hülye hogy egy olyan gépet amit szerkezetileg max 60km/h-ra terveztek drágapénzér feltuningol úgy hogy ennek a háromszorosát is vigye. Ráadásul mindezt magyar aszfalton kis kerekek mellett...
És ennyi pénzből megcsinálhatná az A2-es jogsit és vehetne egy 5-600ccm-es motort kb...
Mert ezzel egyszer eljön az a pillanat hogy valami nem fogja bírni a sokszoros terhelést. ÉS rosszabb esetben nem csak magadnak okozol kárt/sérülést.
És egyébként a fékek gyári állapotúak?
Minden tuning rajta,maga a motor és a ,,szerkezet bírni fogja a sokszor erősebb blokk és rendszerét,malossi mhr 2-es főtengely szett van benne,ez jóval erősebb hebo patanegra +2 106/109cm3-as hengert is bírnia kell.
A fékrendszer stage6 oversize 40mm-es féknyereg van,amibe hebo patanegra tárcsák ,amik Gyronetics csl felnikre vannak illesztve.
Ugyanannyit fogyaszt mint a Grande punto 1,4-es átlag 7-8 litert.
A fogyasztás nem érdekel,remekül visszaadja azt az élményt amit 11 éve tapasztaltam amikor yamaha jog-ot kaptam ajándékba,most pedig "gyerekkoromat" élem újra ,picit erősebb változatban.
Eddig is használtam ezt a robogót 50es papírral utakon,de nem nagyon szeretem ezt a törvénytelen életmódot,így papíroztatnám.
Nos ez még mindíg azért van ,mert azt az élményt adja vissza és újraélhetem azokat az éveket.
egy rvs mille (1000cm3 ,ritkán áll meg 10 alatt)
160-170 vége jelenleg,de a gyorsulása ami extrém az overacceleration miatt,gyorsulásban gsxr1000-et letud hagyni úgy 120-130ig,rvs4-el úgy egyenlő,mert 3 éve amikor vettem a motort akkor oké,hogy az élményt visszaadta de mivel 50es gyári volt erőtlenül 75-80 , néha 85-tel ment,extrém erőtlen volt,ezért fektettem az erőbe,igaz a tunint úgy 30-35%-kal több pénz volt mint maga a robogó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!