Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyibe kerülhet egy robogót...

Mennyibe kerülhet egy robogót ami 100%os tuningon esett át rendszámoztatni, papíroztatni, forgalomba helyezni a1 vagy a1 korl. -ra?

Figyelt kérdés

Yamaha Aerox lett 50cm3ból 94cm3-ra átalakítva ,gyári 6 LE helyett most 43 le ,160-170 es véggel

Első tulaja vagyok összes papírja megvan.

Nagyjából mennyibe kerülne,hogy rendszámot kapjon és legálisan vezethessem A1 vagy A korlátozottal ?

Milyen költségei vannak,és miket kell elintézni?



2013. júl. 7. 16:21
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:

És az átépítésről vannak hivatalos okmányok? Na ugye hogy nincsenek. Szóval ezt felejtsd el.

Ha nagyobb gép kell add el ezt és vegyél egy rendszámosat.

2013. júl. 7. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:

Nos blokk,kompletten mindenről számlák stb...Igazolni tudom hogy mi és mi,a robogó ,,tuning" nem tilos soha sem kelett semmi hozzá.

Komplett idomszett egyedi stb....

2013. júl. 7. 18:46
 3/17 anonim ***** válasza:
Az a 43 lóerő le is lett mérve? Mert kicsit hihetetlen.
2013. júl. 7. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:
Igen mérve lett,lehetne több is ,de csak Yasuni c16-os kipufogó és 19es motoforce karburátor van rajta hogy ne fogyasszon annyit,hisz a polini big evolution 94cm3 hengerrel elvileg 50 lő erő felé is lehet vinni egy tisztes 2fast ro&ost kipufogóval és egy 28as stage6 karburátorral,de az úgy már közel 10-12literes fogyasztással párosulna,kb 180 körüli végsebességgel.
2013. júl. 7. 19:30
 5/17 anonim ***** válasza:

Akkor sem fogadnák el.


Egyébként én valahogy nem tudom elképzelni hogy hogy lehet valaki annyira hülye hogy egy olyan gépet amit szerkezetileg max 60km/h-ra terveztek drágapénzér feltuningol úgy hogy ennek a háromszorosát is vigye. Ráadásul mindezt magyar aszfalton kis kerekek mellett...


És ennyi pénzből megcsinálhatná az A2-es jogsit és vehetne egy 5-600ccm-es motort kb...


Mert ezzel egyszer eljön az a pillanat hogy valami nem fogja bírni a sokszoros terhelést. ÉS rosszabb esetben nem csak magadnak okozol kárt/sérülést.

És egyébként a fékek gyári állapotúak?

2013. júl. 7. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 A kérdező kommentje:

Minden tuning rajta,maga a motor és a ,,szerkezet bírni fogja a sokszor erősebb blokk és rendszerét,malossi mhr 2-es főtengely szett van benne,ez jóval erősebb hebo patanegra +2 106/109cm3-as hengert is bírnia kell.


A fékrendszer stage6 oversize 40mm-es féknyereg van,amibe hebo patanegra tárcsák ,amik Gyronetics csl felnikre vannak illesztve.

2013. júl. 8. 08:42
 7/17 anonim ***** válasza:
Biztos megérte belehányni azt a sok pénzt, ha csak nem direkt versenyzésre lett csinálva.
2013. júl. 8. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:

Ugyanannyit fogyaszt mint a Grande punto 1,4-es átlag 7-8 litert.

A fogyasztás nem érdekel,remekül visszaadja azt az élményt amit 11 éve tapasztaltam amikor yamaha jog-ot kaptam ajándékba,most pedig "gyerekkoromat" élem újra ,picit erősebb változatban.

Eddig is használtam ezt a robogót 50es papírral utakon,de nem nagyon szeretem ezt a törvénytelen életmódot,így papíroztatnám.

2013. júl. 8. 13:05
 9/17 anonim ***** válasza:
Hát érdekes egy felfogás. Annyit egy 600as vagy 1000es sportmotor eszek ami legalább megy is. De hát te tudod.
2013. júl. 8. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 A kérdező kommentje:

Nos ez még mindíg azért van ,mert azt az élményt adja vissza és újraélhetem azokat az éveket.


egy rvs mille (1000cm3 ,ritkán áll meg 10 alatt)


160-170 vége jelenleg,de a gyorsulása ami extrém az overacceleration miatt,gyorsulásban gsxr1000-et letud hagyni úgy 120-130ig,rvs4-el úgy egyenlő,mert 3 éve amikor vettem a motort akkor oké,hogy az élményt visszaadta de mivel 50es gyári volt erőtlenül 75-80 , néha 85-tel ment,extrém erőtlen volt,ezért fektettem az erőbe,igaz a tunint úgy 30-35%-kal több pénz volt mint maga a robogó.

2013. júl. 8. 13:12
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!