Mi a véleményetek a Honda S2000-ről?
Szia, nekem nincs S2000esem, és Hondám se volt, és nem is tervezem hogy legyen.
De a kérdésed eléggé relatív, ugyanis ez egyértelműen egy játszós autó, nem racionális döntések indokolják a választását. Az a kérdés hogy neked megéri-e: 5-10000 ként méregdrága olajat venni bele, tankolni, gondolom a futómű se kis Hazánk útjaira lett tervezve stb. Nézz egyet használtautón, ülj bele, menj vele pár kört, aztán számolj, és okosabb leszel:)
Üdv
Hát igazából a barátom nagy álma egy ilyen kocsi :-)
Tény hogy mutatós,de egy ilyen kocsival nem lehet örökké furikázni.
Most egy Honda CRX Del Sol-unk van,és imádom :-)
Nekem volt s2000 is, és sok más hasonló sportautó is, de csak újonnan!!! Sosem vennék sem ilyet, sem hasonlót használtban!!! Ezeket mindenki hajtja kegyetlenül, szét vannak tiporva a használtak. Ráadásul ugye konkrétan az S2000-nek 2 literes 240 lóerős motorja van, ami egy iszonyatosan kihegyezett motor, 8300-at is pörög ha nyomják neki... Ezt pedig nem bírja hosszútávon. Én az enyémre vigyáztam, mindig megkapta ami járt neki, 60e km-rel adtam el. Utána tudom, hogy elkezdett minden baja lenni, és simán rá lehet költeni 1-1,5 millió forintot 1 év alatt.
Itthon nagyon kevés is van belőle, amik fent vannak a hasznaltauto.hu-n azokból ismerek néhányat. Össze-vissza voltak törve, hülyegyerekek taposták őket agyon olajcsere nélkül, stb....
Nem teljesen értek egyet az előttem szólóval ... Egy autó 60.000 km után nem szabad hogy "nyafogjon", azaz idézem "utána, elkezdett minden baja lenni", ha valóban mindent megkap az autó, és úgy ahogy azt meg kell kapja. Ez egy japán autó, márpedig az ő autóik eléggé megbízhatóak. Ha megnézed a Totalcaron a népítéleteket sokkal többet megtudhatsz bármit a típusról mint itt.
Példaképp felhozhatom a sajátomat. Egy meglehetősen ritka autóm van (Maserati Ghibli GT), egy összesen 212 darabos széria -úgy tudom egyetlen magyarországi- egyik kiváltságosa. Használtan vettem, 130.000 Km volt benne, és egyáltalán nincs bajom vele. Igaz, hogy odafigyelést igényel, igaz hogy drága az olaj bele (Selenia Racing), de a szokásos fékpofák, szűrők stb. cseréje nagyjából ki is meríti a szervízigényt. Pedig ez egy '96 gyártású, olasz autó. Nyomom is neki ha olyan van, de istenem, hát nem erre tervezték ? Ezt -úgymond- széthajtani nem lehet. Szóval ha valóban figyelsz az autóra, és valóban megadod azt amit kell egy ilyen autónak, sokáig a társad marad és sok örömöd lesz benne
Előttem szólónak
Én voltam az előtted szóló :D
Lehet rosszul fogalmaztam. Nem az autóval van a baj, hanem a gazdákkal. Az enyémmel is azért lettek gondok, mert a srác el kezdte kispórolni az alkatrészeket.
Mondjuk a Maseratit te tuti nem folyamatosan használod, és nem raksz bele havi 2-3 ezer km-t.
Én télen is az S2000-rel jártam rendszeresen. 5 ezrenként kapott új olajat. A következő gazdája viszont mondta, hogy a gyár 15 ezret ír, jó az úgy...nem kell bele motul, elég a nem tudom milyen olaj is. És mindennel így tett... Ezért kezdett el minden baja lenni.
Na már most, mivel a legtöbb S2000 közel tíz éves, sanszos, hogy legalább 5-6 éve nem kapja meg amit kéne. Az pedig, hogy össze-vissza törik őket az sajna tény. És ha utána gányolás van, és 10-ből 9-szer az van, akkor lesz gond bőven.
Amúgy a Ghiblid jó autó :) Én Quattroportét nagyon akartam abból a szériából, de a belterük alapján nem mertem megvenni egyiket sem amit néztem :) Valami mindig a kezemben maradt :) A bőr itt ott nem volt megragasztva, ferdén álltak a gombok :) Na mondom, ha ilyen műszakilag is, akkor menekülök :)
De ezek szerint tévedtem :) Az újak komolyan mondom már nem tetszenek annyira... az a doboz forma volt a legnagyobb királyság :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!