Ladába mért villog minden lámpa? :s
Az elektromos jellegű hibákat sosem szerettem, így abban nem tudok tanácsot adni. Ha a töltésjelződ jól mér, akkor a feszültségszabályzóval lehet valami nyavalya, ami miatt túltölt a generátort (de hogy miért villognak a lámpák, én sem tudom).
A 10 literes fogyasztás pedig 120-130-as tempó mellett inkább dicséretre méltó. A 2107-esek, hiába készültek hosszú végáttételű hátsó híddal, ennél a tempónál már szeretnek jócskán 10 liter fölött fogyasztani.
ha jó a generátor akkor leet h mérő hiba van,műhelyben meg tudják mondani
a ladák meg általában sokat esznek,annyit tudsz tenni,h óvatosan nyomod a gázpedált,ha messziről látod h prosra vált a lámpa,nem nyomod a gázt a lámpáig és csak ott fékezel,dobd ki üresbe oszt kész,sok üzemanyagot meg lehet spórolni hasonló helyzetekben,nem arra gondolok h autópályán 130nál kidobod üresbe aztán ha lecsökken 80ra újra feltolod 130ig:)
köszönöm a válaszokat,és a fogyasztásról meg annyit,h sok ilyen ladánál kb 7,8ból kijön,de azt nem tudom h ilyen tempónál..
de azért kössz
21:35 Ezt én így csinálom ahogy mondod hogy ha tudom hogy meg kell állni nem nyomom a gázt hogy aztán nagyot fékezzek hanem hagyom szabadon lassulni. Ez a féknek is jó és a motornak meg a fogyasztásnak is. Viszont valaki azt mondta egyszer hogy ezt ne csináljam mert kinyírom a kuplungot.
Erről mi a véleményetek?
az elektromos vibrálásra (villogásra) szerintem nézd meg a generátorban lévő szénkeféket!
Nálunk akkor volt csutka + ban amikor zsír ujj volt de szerintem lehet hogy kopott !Meg ugye a fesz.szabályzó mint mondták (biztosítékos tábla ellenőrzése), vezetékek épsége stb...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!