Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ladába mért villog minden...

Ladába mért villog minden lámpa? :s

Figyelt kérdés
az a helyzet,hogy a 2107-es ladába,ha 2500 fordulat fölé megy a fordulat,akkor szó szerint az összes lámpa elkezd villogni,és az akksi jelző pedig majdnem kiakad a + felé,vagyis már pirosba van..mért van ez?talán a genmerátor besz*róba van?lécci válaszoljatok...ja és még az is,hogy mért eszik 10litert??pedig csak átlag 120-130al megyek vele...köszönöm a válaszokat...
2009. okt. 16. 21:18
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Valószínűleg a feszültségszabályzó a hibás, ugyanis eleve nem mehet a pirosba az akku jelzője.
2009. okt. 16. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Az elektromos jellegű hibákat sosem szerettem, így abban nem tudok tanácsot adni. Ha a töltésjelződ jól mér, akkor a feszültségszabályzóval lehet valami nyavalya, ami miatt túltölt a generátort (de hogy miért villognak a lámpák, én sem tudom).

A 10 literes fogyasztás pedig 120-130-as tempó mellett inkább dicséretre méltó. A 2107-esek, hiába készültek hosszú végáttételű hátsó híddal, ennél a tempónál már szeretnek jócskán 10 liter fölött fogyasztani.

2009. okt. 16. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

ha jó a generátor akkor leet h mérő hiba van,műhelyben meg tudják mondani


a ladák meg általában sokat esznek,annyit tudsz tenni,h óvatosan nyomod a gázpedált,ha messziről látod h prosra vált a lámpa,nem nyomod a gázt a lámpáig és csak ott fékezel,dobd ki üresbe oszt kész,sok üzemanyagot meg lehet spórolni hasonló helyzetekben,nem arra gondolok h autópályán 130nál kidobod üresbe aztán ha lecsökken 80ra újra feltolod 130ig:)

2009. okt. 16. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

köszönöm a válaszokat,és a fogyasztásról meg annyit,h sok ilyen ladánál kb 7,8ból kijön,de azt nem tudom h ilyen tempónál..

de azért kössz

2009. okt. 16. 22:08
 5/9 anonim ***** válasza:

21:35 Ezt én így csinálom ahogy mondod hogy ha tudom hogy meg kell állni nem nyomom a gázt hogy aztán nagyot fékezzek hanem hagyom szabadon lassulni. Ez a féknek is jó és a motornak meg a fogyasztásnak is. Viszont valaki azt mondta egyszer hogy ezt ne csináljam mert kinyírom a kuplungot.

Erről mi a véleményetek?

2009. okt. 16. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
21:35 kuplungot akkor tudod kinyírni ha nagyon csúsztatod,de ha fokozatosan visszaváltassz semmi baja nem lesz:D ha nagyon csúsztatod akkor egy új munkahenger és szeva 21:35 voltam
2009. okt. 16. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
cserélj benne légszüröt és benzin szüröt általában ez a baj!
2009. okt. 17. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

az elektromos vibrálásra (villogásra) szerintem nézd meg a generátorban lévő szénkeféket!

Nálunk akkor volt csutka + ban amikor zsír ujj volt de szerintem lehet hogy kopott !Meg ugye a fesz.szabályzó mint mondták (biztosítékos tábla ellenőrzése), vezetékek épsége stb...

2009. okt. 19. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
kössz megnézem...:)
2009. okt. 20. 21:01

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!