Taticsa kérdése:
SOS! Új autó vásárlással kapcsolatos. A szalon üzletkötője átejtett bennünket. Mi jár ilyenkor? Ki ért hozzá?
Figyelt kérdés
Majd 5 hónappal ezelőtt rendeltünk egy új autót, szalonban- amiért 10 százalék előleget kifizettünk- három hónapos szállítási határidővel.Ennek letelte után telefonon tartottuk a kapcsolatot az üzletkötővel, aki hitegetett minket: jövő héten, holnapután, holnap.... jön az autó. Ma kiderült, hogy még csak meg sem rendelte.
Viszont az autó sürgős lenne (családi autónak rendeltük- a másikban már nem férünk el mindannyian), nincs újabb 3 hónapunk... Mit lehet ilyenkor tenni? Hivatalos szerződésünk van az autószalonnal.
2013. júl. 4. 15:41
2/2 anonim válasza:
Akkor semmi gond nincs, ha a szerződésben le van írva a 3 hónapos határidő.
Elálltok a szerződéstől és visszakéritek a 10% előleget, majd a szomszéd szalonban vesztek készletről autót...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!