Simson! Ha megrúgom, akkor néha durrog, el nem indul, szikra van, benzines a gyertya, mi a probléma?
Először is MESSZE több benzint kap, mint amennyit kellene. A durrogás is erre vezethető vissza: a kipuffogóban összegyülemlik/kiválik a felesleges benzin-olaj keverék. Ez egyrészt durrogást okoz, másrészt nagyon megnehezíti a motor beindítását, mivel a kipuffogóból származó, visszarántott keverék egyáltalán nem ideális mértékben túlsúlyos a benzin javára.
A leggyakoribb oka az ilyen meghibásodásnak, ha tömítetlenség miatt az úszó elsüllyed. Olvasom, hogy új a megszakító. Érdemes lenne leellenőrizni, hogy mekkora az előgyújtás, ha éppen nem teljesen máshol gyújt.
Ez nem úgy működik, hogy "az alaplapot próbálgattam odébb állítani", hanem szépen hézagmérővel be kell állítani a megszakító hézagot 0,4 mm-re (tirisztoros gyújtás esetén nincs megszakító, ott ez a lépés kimarad).
A következő lépésben ki kell mérni holtpont előtt 1,8 mm-t és az alaplapot elmozdítva beállítani az előgyűjtást!
Ha a fenti szövegnek legalább az 1/3-át nem értetted, akkor vidd el szerelőhöz a mocit!
:D
"0,4 re beállitottam a megszakitót, és kissebb szikrát ad, mint eddig."
Hol állt a lendkerék amikor mérted a 0,4 mm-t?
A tűmagasságot hagyd úgy, ahogy volt: ha hirtelen jött a probléma, akkor egészen biztosan nem a tű a hibás; azt csak a már kopott motoroknál szokás állítani.
Az úszót leellenőrizted már?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!