Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Pannóniák közül melyiket...

Pannóniák közül melyiket ajánlanátok?

Figyelt kérdés

Nos megtetszett a pannónia de nem tudom menyire vágna oda mert nem vagyok egy gyakorlott motoros de nem akarok repeszteni csak szeretnék egyet és lassan kicsinosítani!

Nos ha ajánlanátok nekem mint nem valami gyakorlott motorosnak egy pannóniát akkor melyiket és véleményt is mondhatnátok mennyire pörgős vagy nem pörgős gépek meg mit kell figyelembe venni? 17/F



2013. júl. 1. 20:46
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:

Hát 17 évesen gondolom nagyon sokat nem akarsz rá költeni. Ez esetben T5-öt vagy P10-es ajánlom. T5-höz sok alkatrész van és szerencsére még nem aranyárban. P10 pedig csak néhány alkatrészben tér el a T5-től, de az sem annyira ritka darab.


Pörgősnek nem mondanám(főleg hogy a gyári max fordulat is 5200, tehát nagyon nincs is hova pörögni). De elég nyomatékos.


Kérdés hogy felújítani szeretnél egyet vagy venni egy már felújítottat?

Árban az utóbbival valószínűleg jobban jönnél ki, legalábbis akkor biztos ha akarsz rá krómozott alkatrészeket. A felújítás költségeinek nagy százalékát az teszi ki.

És persze figyelj arra hogy legyenek megfelelő papírjai a gépnek. Gondolom később jogsit is akarsz rá, úgy meg azért nem árt.

2013. júl. 1. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 A kérdező kommentje:
hát igazából a köztes megoldáson gondolkodom 40-60 ezerig venni egyet és az a lényeg hogy inkább esztétikai hibái legyenek mert motorikus gondok azok drágák és ez ilyen hobbi felújítás lenne kis festés a króm dolgok nem érdekelnek most csináltam meg a simsonomat úgyhogy keresek mást :D de mennyire lehet vele elszállni mármint mekkora különbség?
2013. júl. 1. 21:34
 3/18 A kérdező kommentje:
és itt hány fokozat van meg milyen sorrendben kb mint a simsonon vagy hogy ?
2013. júl. 1. 21:36
 4/18 A kérdező kommentje:
még az mz trophyn gondolkodom az is hasonló kaliber de a pannónia jobban tetszik bár lehet erős lessz az nekem
2013. júl. 1. 21:38
 5/18 anonim ***** válasza:

Hát ki lehet fogni ilyen árkategóriában leharcoltabb darabokat. De arra figyelj hogy régi forgalmi, a forgalmiban szereplő utolsó tulajtól hiánytalan adásvételi lánccal legyen hozzá. Egyéb esetben nem fogod tudni papíroztatni.

Motorikusan csapágy és szimering csere ami kellhet ha sokat állt a gép. A henger állapotától függően meg lehet fúrni is kell(ez normális minőségű dugóval együtt 10000ft)


Azt tudni kell róla hogy 150kg, gyári végsebessége 110, és azért a gyorsulása sem a legjobb. De nem kell nagyon húzgálni a gázt még akkor sem ha 2 személlyel fel akarsz vele menni egy meredekebb emelkedőn :)


Fokozatokból volt 2 féle, korai TL-eknek 1-0-2-3-4 volt a sorrendjük. A későbbieknek(valami ilyesmit kellene kifognod) 0-1-2-3-4. Tehát csak az üres helyzetében tér el a simsontól.


De ha tényleg foglalkozni akarsz vele akkor:

[link]

2013. júl. 1. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
1 hengereset vegyél, mert a 2 hengeres Pannóniák hengereit nehezebb összehangolni.
2013. júl. 1. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 A kérdező kommentje:
köszönöm még jöhetne azért vélemény :)) de ez kielégítő !!
2013. júl. 1. 21:50
 8/18 A kérdező kommentje:
és a TL az egyhengeres ?
2013. júl. 1. 21:52
 9/18 A kérdező kommentje:
jólátom egy csak megzavart a két kipufogó
2013. júl. 1. 21:53
 10/18 A kérdező kommentje:
[link] erre mennyit kéne még rádobni ?
2013. júl. 1. 21:57
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!