920 ezer Ft-ig, milyen német v. japán autót ajánlanátok 2000 és 3000ccm között?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
400 le? Versenyezni kell a túraautó bajnokságba?
A közutakra meg minek? Még az autópályán is csak 130 a megengedett. Hamarosan tele lesznek az utak traffipaxokkal, szinte meg sem lehet majd moccanni úgy, hogy meg ne büntetnének. Egy 115 lóerős tdci Focus is már elég jól megy és nem 200 000 ft az éves teljesítményadója, hanem csak 20-30e ft és nem kell utánakötni a benzinkutat sem a fogyasztása miatt. Az sem elhanyagolható tény, hogy sokkal újabbat lehet venni belőle ugyanannyiért, mint amennyiért az erőgépeket vesztegetik.
Szóval nem értem, 920 ezred van rá, de egy olyan autó kell, ami nyeli a pénzt még akkor is, ha soha nem lesz semmi baja. Inkább hozzátennék még ugyanennyit és vennék egy, az említetthez Focushoz hasonlót, azzal is lehet tempósan haladni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az én autóm 193 LE, gyári gyorsulási adata 6,9 100-ra, én még nem mértem. Én kevésnek találom az erőt, nem termel semmi adrenalint egy padlógáz. A célom valami olyasmi lenne, hogy a motor erejét annyira növeljem meg, hogy kb. egy szinten legyen a futómű tudásával, így izgalmas legyen a vezetése, ha az ember kihasználja a benne rejlő erőt. Ehhez illik kimenni egy pályanapra. A fékrendszernél az lenne jó, ha meghaladná a motor tudását, de sajnos nem olcsó mutatvány.
Én egyébként nem szeretnék még egyszer elsőkerék hajtású autót, már csak ezért is kiesnének a Focus, és egyéb hétköznapi autók, amik közlekedni kiválóak, de elunnám benne magam. Jó, egy RS-ben valószínűleg nem, de a fronthajtást ott sem díjaznám.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ejtőernyős ugrás? Lesz adrenalin bőven. Vagy bungee jumping. Vagy cápás merülés. De tudok még.
Azt becsülöm az előzőben, hogy legalább pályanapokon akarná kiélni magát. Egy ilyen gépszörny hobbiautónak jó. Mellé a hétköznapokra egy kis fogyasztású szaladgálós autó. Így ésszerű.
Ilyen vectrám van amit leírtál..
nekem a gyorsulás ott kezdődik,hogy 4,5alatt legyen 100on
a traffipax nem érdekel:)
kutattam..eddig a mitsu 3000gt a legideálisabb nekem:/:)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
4.5s 0-100 elég extrém. Valami nagyon könnyű autót kellene venni hozzá (850 kg-ig) alapnak és azt tuningolni, mert egy átlagos, 1.2-1.5 tonna körüli autóba ehhez kevés lesz a 400le, hogy ilyen gyorsan mozgásba hozza a nagy tömeget. Arra is gondolni kell, hogy a futóművet is fejleszteni kell, és ami még nagyon fontos, a fékeket. Az a fékrendszer, ami hamar hatékonyan megállít egy 1 tonna feletti gyors autót, az nagyon drága, de egy könnyebb autó esetében olcsóbban kihozható ez is. Vennék egy Lotust, esetleg motorhibásat olcsón és tennék bele egy nagy motort.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!