Miert nem megy ugy terepen a simson s51b mint az nduro?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Terepen más,minden.
A simson is csak akkor adja le a legnagyobb nyomatékot ha éléri bizonyos fordulatszámát ami 4000-5000rpm között lehet.
Tehát húzni kell neki hogy legyen benne valami hajlandóság hogy menjen,viszont földúton ott mindig a kigyorsítással van a baj,meg hegyet mászni is elötte jól meg kell pörgetni.
A hátsó lánckerékkel sokat nem szoktak variálni,inkább az első fogaskereket cserélik kisebbre hogy erősebb legyen ,viszont gyorsabb nem lesz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kopott a főtengely?Az meg milyen?Honnan veszed hogy kopott?
Tegyük fel hogy tényleg kopott.Mit lehetne csinálni?Max a csapágynál lehetne olyat keresni ami jobban ráfeszül(tűrést kihasználva melegítve jéghideg csapággyal ráhúzod)
De ha rossz a főtengely ,és a mocival hosszúváton gondolkodsz akkor megéri beletennei egy sportfőtengelyt erősebb hajtókarral(ahhoz már feltehetsz kényelmesen nagyobb hengert is)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!