Simson ha melegen nem indul akkor elképzelhető hogy nem megfelelő hőértékű gyertya van benne?
Figyelt kérdés
tehát hidegen pöccre indul, gyújtás nélkül egyet rúgok rajta szívatóval, ráadom a gyújtást szívató nélkül pöccen, de melegen lehetetlenség beindítani rúgásra, ha leállítom és fél percen belül indítom akkor beindul első rúgásra, de ha várok vele 2-3 percet akkor már csak tolásra indul be, ha várok vele 2 órát akkor indul első rúgásra2013. jún. 23. 20:00
1/8 anonim válasza:
lehet, de kaphat túl dús keveréket is, melegen könnyen pörög fel alapjáratról ha nagy gázt húzol, vagy amíg kicsi a fordulat fuldoklik és csak nehezen "kapja el" a fordulatot?
ha ezt nem csinálja akkor valszeg gyertya lesz a baj
2/8 A kérdező kommentje:
hidegen melegen tökéletesen működik, alapjárat is van, de melegen csak tolásra indul, normálisan veszi a fordulatot is, megy is, de nem indul! megszakítót kicseréltem, meg a kondenzátort is, mert nem indult be, valszeg beégett a megszakító, beállítottam megy, de különben mekkora hézagot kell nyitnia a megszakítónak? hogyan tudom azt lemérni a hézagot? mert most csak beállítottam úgy hogy beinduljon, de nem pontosan van beállítva, és egyébként kis fordulaton rángat hidegen, ha elérte az üzemi hőfokot akkor megszűnik a rángatás, meg hidegen nagyon fordulatnál elkezd dadogni, szerintem nem tökéletesen van beállítva,
2013. jún. 23. 20:28
3/8 anonim válasza:
simson.hu-n szerintem bármilyen kérdésre választ találsz, de én a helyedben előbb megnézném milyen színű a gyertya, abból tudsz következtetni hogy egyáltalán a karbi jól van-e beállítva, nekem az aprilia attól dadogott részterhelésen hogy túl dús anyagot kapott, (magas volt az úszószint) pl mentem 5 ezres fordulaton 40-50% gázon és rángatott, ráhúztam csutkáig elmúlt, pedig a fordulat nem változott...
4/8 A kérdező kommentje:
kormos, benzines a gyertya, azért mert az udvarban km-eket megyek 1-es és kettesben, és előbb utóbb be is köpi a gyertyát, tehát pár km után tiszta fekete korom a gyertya, ritkán megyek vele kint, mert ez egy udvarban használatos motor, tehát nincs jogsim, ritkán megyek vele ki terepre hogy kihúzassam,
2013. jún. 23. 20:57
5/8 was429 válasza:
lehet érdemesebb lenne másik gyertya. a simsonomban nekem brisk van. nem túl drága viszont nagyon jó. a gyorsaságimban ngk ami szintén jó. kérdés hogy menyit költessz rá :)
6/8 anonim válasza:
lényegtelen milyen fokozatban mész, akkor sem szabad feketének lennie, túl sok benzint kap
7/8 A kérdező kommentje:
túl sok benzint kap? ez egy robogó karburátor, a benzinszint fix, műanyag úszó van benne, a tűt leraktam legkisebbre
2013. jún. 24. 20:49
8/8 A kérdező kommentje:
de ha bezabál a motor, akkor fekete lesz a gyertya, folyamatosan lassítok gyorsítok, padlógázt húzok folyamatosan, ha kihúzatom végsebességig, meg kiégeteem, akkor nem ilyen a gyertya
2013. jún. 24. 20:50
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!