Autót szeretnék vásárolni, BMW-ben mennyiért milyet, mennyi km állással érdemes vásárolni?
Tehát első autóm lenne ezért biztosítás fogyasztás tekintetében 2000 cm3-s motorral kellene de ha vannak érvek akkor meghallgatom, benzinest preferálom, automata váltó szóba se jöhet :D
Tanulok még de azért dolgozok szóval megbízható kellene hogy ne menjen tönkre benne 2 hét mulva 2-300k-s alkatrész
Biztos, hogy 1.5 M van rá (csak az először, ezek szerint rosszul 0.5 M miatt kérdeztem)? Az 1.5 M forintot úgy kell érteni, hogy össz-vissz ennyi van rá, vagy ezen kívül van még pénz átírásra, és egyéb költségekre + 200e ?
Én E30-at vennék, vagy E36-ot ennyiből, a maradék pénzből meg szinte újjávarázsolnám.
E46-ból nagyon szép külső és jó műszaki állapotút kellene venni, hogy megérje, mert ennyi pénzből nem fog még a rendbetételére is maradni.
A km óra tekergetést nem mindenki csinálja. Csak sokan eleve úgy vették meg, hogy már tekerve volt. Ugyanis annyi BMW-t közel sem adtak el Magyarországon újonnan, mint amennyi az utakon futkározik, újkorukban is jellemzően itt cégek vették őket presztízsautónak. Ha nézegeted az eladó BMW-ket, alig fogsz majd olyat találni, amit új korától Magyarországon használtak (lehet hogy egyet sem). Külföldről meg úgy hozták ezeket, hogy megérje, olcsón; cserébe lepukkantan, vagy millió km-el. Így már az visszatekerte (visszaállította) ezeknek a km óráját, aki behozta, 3-8 százezerről 1-2 százezerre. Szinte biztos, hogy ilyet fogsz venni.
Például, E46-ból, ami nagyon rendben van, első magyarországi üzembe helyezésű és valósan, lenyomozhatóan keveset futott, szervizkönyvvel, lefűzött számlákkal, arra édeskevés lesz az 1.5 M még akkor is, ha ezen felül van még pénzed az átírásra, egyéb költségekre (ami majdnem 100e), olajcserére (a minimum, amit megvétel után azonnal el kellene végezni, ha amúgy minden rendben van).
Persze, eleve nekivághatsz, hogy külföldről szerezz be egy akármilyen BMW-t, de ha nincs olyan ismerősöd, aki azzal foglalkozik, hogy autókat hoz be, akkor inkább lottózz, mint autókat nézel külföldön. Nem keveset kell utazni, csak azért, hogy 1-1 autót megnézhess, állapotfelmérésre is korlátozottabbak lehetnek a lehetőségek, lehet, hogy csak napok múlva kapsz időpontot. Aztán, a külföldiek is csak gyarló emberek, mint mi, magyarok, ők is szépítenek a telefonban, személyesen se mondanak el mindent az autóról, eladás előtt ők sem biztos, hogy elviszik a nagyszervízre a márkakereskedőhöz, és bizony külföldi eladók is képesek tekerni a km órát, főleg a kereskedők.
Szóval, ezért inkább egy E30, vagy E36, ami szép állapotban van (de attól biztos, hogy kell rá költeni) és a maradék pénzből patentra megcsinálni rajta mindent.
Amit egy korábbi válaszoló linkelt, az nagyon jónak tűnik:
Magyarországon újonnan üzembehelyezett, biztos, hogy karbantartották (az újabb rendszámból látszik, hogy céges kocsi volt, mert eladáskor megtartja a cég a rendszámot és újat állítanak ki az autóra), szerintem 200e km, ha lehet benne, az meg nem sok, ha valós (mivel végig Magyarországon volt, lekérdezhetők az adatai), még beletekerhetsz vígan ugyanennyit, vagy még sokkal többet, csak ne végig padlógázzal.
" (az újabb rendszámból látszik, hogy céges kocsi volt, mert eladáskor megtartja a cég a rendszámot és újat állítanak ki az autóra)"
Ezt így nettó hülyeség szerintem. Ezer okból lehet ennek K rendszáma...
Simán, csak arra figyelnék, hogy a motorja jó állapotú, és a karosszéria is viszonylag szép legyen. Nem karcmentesre gondolok, mert már az 1 éves használtautók is karcosak, hanem hogy ne legyen totálkárból helyreállított és agyonrozsdált. Egy patent állapotú e36-ra, de még e30-ra is rácsodálkoznak a hozzáértők, hogy na, mint az új, ez nekem is kéne.
Az E30-al is lehet kezdeni jó dolgokat:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!