Gázadásra rángat az autó, de csak alacsony fordulattól majd 2000 től kb abbamarad, és erőtlen is, mitől lehet?
Golf IV. 1,6 benzin AKL 8 szelepes.
Rátettük a hibakód olvasót, ami írt is ki hibát valami szondára...de töröltük újra beindítottuk nem írta ki újra. Azonban a Hall szondára minden törlés ellenére hibát ír ki beindítás után. Viszont arra gyanakszom a lambda szonda sem okés. Mit gondoltok?
Régen 2 esben ha adtam gázt csak úgy ment a motor, most meg még rángat is 900-2000ig és semmi erő. Plussz, fura szag is van a kocsiban...amolyan kipufogóból származhat...mindez azótta hogy gyűrűzték a kocsit, meg amit szoktak ilyenkor...kivéve a fúrást. Mivel sok olajat evett, ezért kellett gyűrűzni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Komolyan nem értem az embereket. Nem merek venni használtautót, mert nem tudják az emberek használni őket.
2000 alatt akarsz gyorsítani egy benzines autóval? Nem kell csodálkozni, hogy rángat. Ezen a fordulaton kínzod a motort. Csak gurulni szabad ilyen fordulaton, amint gyorsítani akarsz, válts vissza. Én azt mondom, ez a fordulat még dízelnél is határeset. Mindenhol azt erőltetik a TV-kben, hogy minél alacsonyabb a fordulat annál kevesebbet fogyaszt. Hát téved aki ezt mondja. Minden motor ott fogyaszt a legkevesebbet, ahol a nyomatékcsúcs van. Ez SZÍVÓ benzinmotornál 3-4k között van általában. Turbósnál megjöhet hamarabb is, attól függ milyen a motor. Ha régifajta turbós, akkor 3 eleje, vagy ha mai szenny tsi-k meg az ilyen downsizeing s*arok, akkor megjön 2 alatt kicsivel, hogy a boldog vevő a tudta nélkül bas*za szét az autót, és vehessen másikat.
Kérdésre válaszolva:
A tied valószínűleg azért rángat már, mert már szétkopott. VAGY
Hallgassatok a hibakódra, nem véletlen találták azt ki. Irány a szerviz, és ott tudják mi okozhatja a hibakódot. Lehet, hogy csak egy szenzor, de lehet, hogy tényleg valami nem okés ott.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szia!
Nekem is hasonló volt a gondom a Golf 4-emmel, de nekem a gyújtással volt a gond. A trafó is rossz volt és a kábeleket is ki kellett cserélni. Azóta kutya baja.
Mennyi mágus van itt...
Ha a Hall-jeladót írja be az 1.6sr és gyenge a motor akkor 95% rá az esély, hogy el van rakva a vezérlés... Ellenőrizni kell a gyári! beállítási jeleket hogy a főtengely és a vezérműtengely szinkronban vannak e.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!