Kik motoroznak?
Egy 1000res gyorsasági ne ijesszen el a motorozástól, ha ilyenre szeretnél ülni, fontos hogy mennyire húzod a belét, ha nyugodtabban is mész vele akkor nem több a fogyasztása egy középkategóriás kocsinál
Ez olyan dolog hogy ha van pénzed benzinre felülsz, ha nincs akkor pihenteted
Ésszerű használatnál a láncszett kibír 2-3szezont is, gumi általában 2szezon, olaj meg km függő, a többi kopó alkatrész pedig nem vág földhöz
Akit én ismerek, középkorú ember, nem iszik nem cigizik, szóval a pénzt magára, és motorjára költi ha éppen szezon van
Mikor bejön a sz*r idő, hosszú tél fagy
ok, akkor is már rakja félre a pénzt hogyha kell valamit venni rá akkor legyen tartalék
Nettó 120at hazaviszi, és egymaga él, most gondolj bele felszedsz egy csaj aki szintén bírja a motorokat, az ő fizetéséből meg a tiédből vígan megéltek, és melette jut motorra is
Mondjuk előny ha családi házban laksz mert panelban horror árak vannak
Ezeknél a motoroknál minden használat függően dől el, ha pirostól pirosig mész egy szép sprintet, és ez mondjuk fél városon át, akkor benyelhet pár liter benzint, mondjuk nem meglepő :)
21/F
Kik? Akik szeretnének és hajlandók erre áldozni. Az ismerőseim között a két véglet az ismert ügyvéd és a sori melós. És utóbbi sem Simsonnal nyomja, hanem R6-tal.
"1000 es benzinfalókkal gyorsulgatnak ?"
Mármint a gyorsulási versenyeken? Ott egyrészt a saját tőke, másrészt a szponzorok pénze van a motorban - nem véletlenül vannak rajtuk feliratok legtöbbször. Gyorsulásra megépíteni pl. egy Hayabusát nem kis pénz, szóval áldozni kell rá. Aztán ha valami tönkremegy, akkor megint és megint és megint.
"a láncszett kibír 2-3szezont is, gumi általában 2szezon"
Ha modern sportmotorokról van szó, akkor elég kevés lehet az éves futásteljesítménye... Inkább 2 szett gumi / szezon. :)
16 évesen, nulla tapasztalattal ne álmodozz még ekkora motorokról. Kezd el valami ötvenes váltós motorral, azt relatíve olcsó fenntartani, diákmelóból is akár.
Ha van minimális érzéked és bringáztál sokat (ugye az egyensúlyérzék nem árt, azt meg jól lehet a bringán gyakorolni), akkor viszonylag könnyen és gyorsan megy az alapok elsajátítása. De azok az alapok, onnan még elég messze van hogy gyakorlott, tapasztalt motorosnak mondhasd magadat.
De szépen, nyugodtan el lehet kezdeni 50-es vagy 125-ös gépen, esetleg valami régebbi 250-esen (bár egy 250-es ETZ már lehet veszélyes kezdő kezében). Általában aki elég ideje motorozik, az le szokta beszélni az abszolút kezdőket a kapásból 600-as vagy afeletti vásárlásáról, és nem ok nélkül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!