Mennyi idő még az ember atszokik a manuális váltóról az automatára? Nagyon szokatlan, hogy nem kuplung az élet?
A holding rendszer általában minden autómata kocsiban megtalálható.Ez egy kapcsoló és ha benyomod akkor az autó akármilyen meredek az út nemgurul hátra.Nyomsz gázt és elindul de nemkell féket nyomni.Vagy nyomod a féket és ha felengedet gáznélkül előrecsurog az autó.
Manapság már a manuális kocsiknál is megtalálható.A kuplung felengedésétől számított 5mp-ig megtartja a kocsit,hogy ne guruljon hátra.Jok ezek.
Nekem a manuális az igazi (Gyorsulás) 19/F
szerintem egyáltalán nem jó az automata sebváltó...
nem is értem miért akarnak egyesek olyant...
elveszi a vezetés élvezetének 50%-át
az autómata sebváltot csajoknak ajánlom, akik váltani sem tudnak:P
DE HA IGAZÁN ÉLVEZNI AKAROD A VEZETÉST... MARADJ A MANUÁLISNÁL ;)
Sokan vannak férfiak közt is akik nem tudnak normálisan váltani, úgyhogy szerintem fölösleges csajoknak ajánlgatnod.
Maradjunk annyiban, hogy aki béna a sebváltásban, az szerezzen magának automata váltós kocsit.
14:17-ES VOK...:p
14:20-nak
én még nem láttam olyan férfit...
de ah láttam olyant, h bodogtalankodott 1 parkolásnál... biztos v olyan is aki nem tud váltani:P
csak kevesebb, mind nő...
19:14-nek
h érted, h "váltsanak a parasztok"
ezek közül meik állítás igaz???
1. utálsz vezetni
2. béna v a sebváltásnál
v talán vmi más miatt írsz ilyent???
Ez a téma egy örök flame marad,olyan,mint a linux vs. window$ .
1.Imádok vezetni
2.Tudok váltani
3.más okom van,hogy ezt írtam. (váltsanak a parasztok)
Nem biztos,hogy az adja meg mindenkinek a vezetés élményét,hogy a habverőt fogdossa állandóan,és azt kapcsolgatja.
Nem biztos,hogy az adja meg mindenkinek a vezetés élményét,hogy a bal lába kétszer akkora,mint a jobb,a sok kuplungolás miatt.
Képzeld el,hivatásos sofőr vagyok,b-c-d-e kategóriás jogosítvánnyal,és hidd el,nem kevés km-t levezettem már kéziváltóval.Személyautóval is,busszal is,és egyéb nagytestű járművekkel is.Első munkahelyem is a Főtaxi Rt. volt.
Ennek ellenére nem a visító kerekek,az üvöltő motor,és a különböző gyorsulási játékok,és a motorfékezés okoznak vezetési élményt számomra.Az is lehet vezetési élmény,hogy a lábak mozgása nélkül (gyalogolás) váltasz helyet a ból b be úgy,hogy ülök egy szerkezetben,kezelem azt(ilyen vagy olyan módon),és közben jön a táj,geológiai helyzetem eközben változik,és mégis részt veszek úgy a közlekedésben,mintha habverővel szarakodnék.Kresz szabályokat alkalmazok,észlelem a környezetem apró változásait,reagálok rájuk,és mérlegelek,mintha csak kéziset vezetnék.
Persze,van pro és kontra mindkettő esetében,de ezt most nem részletezem.Nem szarozom le a kéziváltót,csak jobban szeretem az automatát,mondom ezt annak függvényében,hogy (hangsúlyozom!) már a második millió km-t levezettem hivatalosan balesetmentesen,és ez csak a hivatalosan mért km.Persze mindezt kéziváltós vacakolással.
Ki mit szeret?Úgy válasszon.
De nem kell lenézni senkit azért,mert a kényelmesebb megoldást választja.Azért,mert automatám van,nem bírok vezetni? Hát képzeld el,több mint 5 évig nyüstöltünk egy házilag tuningolt ladát (jó,nem hivatalos versenyen,csak hobby szinten).Szerintem tudok váltani,lehet sokkal jobban,mit egyesek,akik kikiáltják az automatás sofőrökre,hogy bénák.Az ilyen elhamarkodott kijelentésekre írtam,hogy akkor váltsanak a parasztok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!