Első kocsinak mit tudnátok ajánlani?
Figyelt kérdés
Tapasztalt autósok segítségét kérném elsősorban! Leginkább városban való vezetésre használnám, és gyakorolni szeretnék, mivel még elég friss a jogosítványom! Opel Corsa, Suzuki, Ford KA jött eddig szóba, de ha tudtok mást ajánlani, mondjátok nyugodtan! Meg persze az ár sem mindegy, használt kocsira gondoltam!2013. jún. 15. 19:51
21/24 waland válasza:
Valaki írta az automata váltót: én is kezdő vagyok, nekem is vannak gondjaim a váltással, de automatát akkor sem vennék. Hol és mikor tanuljon meg váltani szerencsétlen, ha nem az első autójában, mikor még frissek az emlékek az oktatásról. Az automatát hagyjuk már meg az olyanoknak, akik a kényelmet szeretik, nincs kedvük váltogatni, amerikaiak, vagy van valami betegségük, ami mellett nem tudnak kuplungolni, vagy váltani. Én is a Swiftre szavazok egyébiránt, bár az első autóm egy 306-os lesz, de az alkalmi vétel volt, és sajnáltam volna elszalasztani.
22/24 A kérdező kommentje:
Nem emlékeztem a Misi fajtájára, de utánanéztem, egy régebbi típusú Colt, háromajtós, de az évjáratra se emlékszem, talán 1998-as.
Ma két Fordot is néztem, de mindkettőnek volt vmi baja. Persze, használt autóknál nagyon nehéz valóban jót kifogni.
Mindenkinek köszönöm a segítséget, még gondolkozom, mit vegyek! :)
2013. jún. 17. 20:55
23/24 A kérdező kommentje:
Az autó megvan ;) Köszi a segítséget mindenkinek!
Sajnos automatát nem tudtam venni, mert bár valóban egyszerűbb, de jóval drágább is, és sajnos nincsenek milliók a számlámon!
2013. aug. 2. 16:34
24/24 anonim válasza:
Na és milyen autó lett a szerencsés?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.