A régi 1.9 TDi (90 v 110 lovas) motorra mondják h elnyűhetetlen és a valaha létezett legjobb konstrukció?
"és az olcsóbb meg kevesebbet is eszik, de cserébe nem annyira nyomatékos.. ugye ?"
A használt autó árát inkább az állapot határozza meg elsősorban.
Itt mondhatnak sokmindent, de nem biztos, hogy mind igaz!
Keress egy 1.9 tdi fórumot és vitasd meg ott a kérdéseidet!
Sokkal többet tudnak neked ott segíteni!
"és az olcsóbb meg kevesebbet is eszik, de cserébe nem annyira nyomatékos.. ugye ?"
Nem tudom mit élvezkedtek annyit ezen a nyomatékon, meg a számokon. Az 1.6-os benzines B5-ös Passattal is normálisan lehet közlekedni 140Nm-rel. Akkor a dízel esetében már nem tök mindegy, hogy 210 vagy 235Nm?
Amelyikből találsz szebbet azt vedd. Ha ez is benne van a látókörben, akkor gondolom nem sok a keret. Szerintem inkább egy jó állapotú adagolós, mint egy legyilkolt PD.
"menetélmény és szinte semmivel nem eszik többet, de én tartok a régi Siemens PD elemektől. HA az kimegy, vége a világnak. A Bosch jó, de kitudja az van-e benne"
Itt megemlíteném hogy az 1.9 es passatokban CSAK bosch a gyári pd eleme
Siemens pd elemek a 2.0 sokban volt és ők már ha jól emlékszem piezosak ugye a bosch pedig még elektromágneses a pd elem
De ezeket is gariban cserélték (ha jól értesültem múltkor)
" Az rengeteget dob a menetélménybe, viszont meghibásodási lehetőségek halmazát hozza: 2ös tömegű lendkerék a kuplungnál, maga a turbó, stb"
Ha ezeken így parázol, akkor ne nézz 1998-nál újabb dízelt.
Az 1.9esekből sem mint, a B5.5 passat pl közel sem bosch elemes :S
szomorú h a siemens így elkúrta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!