Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A régi 1.9 TDi (90 v 110...

A régi 1.9 TDi (90 v 110 lovas) motorra mondják h elnyűhetetlen és a valaha létezett legjobb konstrukció?

Figyelt kérdés
2013. jún. 14. 10:28
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
Én azzal értek egyet hogy az 1.9tdi jó motor, és abban is minél egyszerűbb annál jobb. A 90 lóerős diesellel is szépen el lehet kocsikázni mindenféle gond nélkül.
2013. jún. 14. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 A kérdező kommentje:
és az olcsóbb meg kevesebbet is eszik, de cserébe nem annyira nyomatékos.. ugye ?
2013. jún. 14. 11:43
 13/20 anonim ***** válasza:

"és az olcsóbb meg kevesebbet is eszik, de cserébe nem annyira nyomatékos.. ugye ?"

A használt autó árát inkább az állapot határozza meg elsősorban.

2013. jún. 14. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:

Itt mondhatnak sokmindent, de nem biztos, hogy mind igaz!

Keress egy 1.9 tdi fórumot és vitasd meg ott a kérdéseidet!

Sokkal többet tudnak neked ott segíteni!

2013. jún. 14. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:

"és az olcsóbb meg kevesebbet is eszik, de cserébe nem annyira nyomatékos.. ugye ?"


Nem tudom mit élvezkedtek annyit ezen a nyomatékon, meg a számokon. Az 1.6-os benzines B5-ös Passattal is normálisan lehet közlekedni 140Nm-rel. Akkor a dízel esetében már nem tök mindegy, hogy 210 vagy 235Nm?


Amelyikből találsz szebbet azt vedd. Ha ez is benne van a látókörben, akkor gondolom nem sok a keret. Szerintem inkább egy jó állapotú adagolós, mint egy legyilkolt PD.

2013. jún. 14. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 A kérdező kommentje:
Nem a nyomatékon akadunk fönn, hanem a geoturbón. Az rengeteget dob a menetélménybe, viszont meghibásodási lehetőségek halmazát hozza: 2ös tömegű lendkerék a kuplungnál, maga a turbó, stb.
2013. jún. 14. 12:44
 17/20 anonim ***** válasza:

"menetélmény és szinte semmivel nem eszik többet, de én tartok a régi Siemens PD elemektől. HA az kimegy, vége a világnak. A Bosch jó, de kitudja az van-e benne"


Itt megemlíteném hogy az 1.9 es passatokban CSAK bosch a gyári pd eleme

Siemens pd elemek a 2.0 sokban volt és ők már ha jól emlékszem piezosak ugye a bosch pedig még elektromágneses a pd elem

De ezeket is gariban cserélték (ha jól értesültem múltkor)

2013. jún. 14. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:

" Az rengeteget dob a menetélménybe, viszont meghibásodási lehetőségek halmazát hozza: 2ös tömegű lendkerék a kuplungnál, maga a turbó, stb"

Ha ezeken így parázol, akkor ne nézz 1998-nál újabb dízelt.

2013. jún. 14. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 A kérdező kommentje:

Az 1.9esekből sem mint, a B5.5 passat pl közel sem bosch elemes :S


szomorú h a siemens így elkúrta.

2013. jún. 14. 14:26
 20/20 anonim ***** válasza:
Nah szóval ez a motor tényleg szinte kinyirhatatlan, főleg a 90 lovas, mert az egyszerűbb. De a 110 lovasokban már van kettős tömegű lendkerék (ami tulajdonképpen nem is a motor része), és spécibb turbó van benne, ami jobban el tud romlani... Valamint spécibb injektor is van benne. De ettől nagyon strapabiró, és ha azt vesszük, hogy melyik az a motor, amelyik a legstrapabiróbb és a legerősebb, akkor ez fölényesen nyer. Ugyanis ottvan a régi VW 1.6 dizel, vagy a régi 240-es Merci motorja, ezek mégtöbbet birtak, de nagyon gyengék voltak.
2013. jún. 14. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!