BMW 320D E46 Kombi (gyártási év:1999) futómű szitálás, mitől?
Minél hamarabb vidd el szervízbe, lehetőleg olyan helyre, ahol láttak már BMW-t. Lehet, hogy csak egy hosszlengőkar szilent szakadt szét, ami időnként elfárad, de lehet, hogy az első E46-ok típushibájába szaladtál bele, ez pedig a gyenge hátsó bölcsőfelfüggesztés. Ez azt jelenti, hogy a teljes hátsó futóművet tartó keret rögzítési pontjai körül elreped a karosszéria. Egy jó karosszérialakatos meghegeszti, megerősíti neked, és többet nem lesz vele gondod. A másik tipikus gond, a hosszlengőkar szilent, ez a jobbik eset, nem nagy tétel. Ha tönkremegy, akkor hosszanti irányban nincs rendesen megtámasztva a futómű. a hátsó kerék el tud csavarodni úgy, hogy nem egyenesen fut, ez is okozhat ilyen jelenséget.
A lényeg, irány a szervíz, és nézzetek alá, nem érdemes az ilyet halogatni.
Lehet az is, amit az előző írt. Vagy rommá volt törve az autó és nem csinálták meg rendesen.
Ezek a 320D-k nagyon kedveltek azok körében, akik külföldről vesznek autókat (Mo-n nem sok 320D kombi fogyott újonnan). Ezért mondom az ismerősöknek is, hogy külföldről hasonló autót ne vegyenek, csak biztosra lenyomozható előéletűt, mert 99% szopóroller. Ha kint nézegetem az autókat, van olyan, hogy én 10-ből egyet se vennék meg. Dehát pont ezért olcsók ezek az újraélesztett külföldről jövő autók. Még nagyobb baj, hogy sok kispénzű ember vesz ilyen, vagy hasonló autót, és egyszerűen nem hozatja rendbe, hanem úgy jár vele, ahogy van.
Ezt nem a közléskényszer mondatja velem, csak jó szándékból azért írtam le, hogy ha más is olvassa, tanuljon belőle.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!