Mért akarják a Shellnél állandóan rám tukmálni a V-power racing benzint?
Utolsó két tankolásomnál,jött a kutas kérdezte,mennyiért tankoljon, mondom neki,h 3000, erre h akk már jobban megéri a Power,mondom oké,havonta egyszer nemárt a motornak,ha jobb minőségű benzint rakok bele, 1 héttel később mentem ugyan oda,megint megkérdik,mondom, h 6000,erre ugyan azt a szöveget mondja és már furcsálom.
Szerintem,ha 1500-ért akarnék tankolni,akk is ezt ajánlanák, semmi változást nem vettem észre a kocsin tőle,csak, h 1-2 literrel kevesebb üzamanyagot kapok a pénzemért és minden áron ráakarnak beszélni,h ezt tankoljam.
Kérdem én, tényleg megéri a drágább benzin?
Fogyasztásban nem tudom, h kevesebbet eszik-e az autó,de jobban nem húz az biztos. Annak meg értelmét nem látom,h állandóan a finomabb benzint tankoljam bele, öreg 96-os kocsim van, nem tervezek vele még 5 évig sem,hogy még menni fog,akk meg semmi értelme a finomabb benzinnek,vagy szerintetek megéri?
mert ki van adva.
amúgy igen jobb. picit kevesebbet eszik és jobb a nyomatéka is. de picit csak, nem nagyon. én mindig az omv100-at tankolom. A 95-öst jobban eszi és nem is megy úgy. Mindig fejlegyzem spritmonitorra, látom.
Nálam már ott kezdődik, hogy én mindig elküldöm a kutast azzal h magamnak tankolok. Max akkor veszek igénybe bármit tőle, ha keréknyomás. Az úgy kényelmes h addig ő azt megcsinálja, én meg tankolok, fizetek, mire megyek a kocsihoz, készen van, adok is neki pár száz ft aprót. De volt már nekem is ilyen jó párszor h tankoljak bele racing-et, még azt is mondta h öregember suzukiba tankolt, aztán jött is mondani h mennyivel jobban megy tőle a kocsi. Hát mondom oké. De nekem jó a sima 95-ös. De akkor még tovább akadékoskodik, hogy álljak át oda, ott a v power racing, hát mondom álljon át a f@szom, meg én se vettem észre különbséget, mindig is 95-öst tankoltam a kocsimba, hol shell-t, hol omv-t és semmi baja és jól is megy nagyon. Úgy ahogy kell.
Úgyhogy szerintem nem éri meg, sokkal drágább az a cucc és annyival messze nem jobb.
Meg jah, az a dolga, kap jutalékot, ha elad belőle.
Nem éri meg a jobb benzin mert ugyis csak elfurikázik az ember pl: a városban ott mindegy. Láttam valahol hogy az ilyen "csúcs" benzinek csak nagyobb motoros autókban mérhető ki hogy jobban megy. A picikben elenyésző
Öszinte leszek ezt nem tudom hogy 98 as benzin e. De ha igen felesleges mert ugye az a oktánszáma, a kompressziótűrést adja meg és ugye ezt nem tudunk állítani (hisz adott a kompresszió tér) az autón. Tehát a benzin bírná hogy jobban összepréseljük a levegővel de a kocsink ugye 95 öshöz van tervezve
utolsó: nem mind, a 4 hengeresek körül is több fel tudja magát "állítani" 98-asig. BMW-m gépkönyvében is külön írja hogy 98-ast lehet tankolni teljesítmény kis növelése érdekében. (318i)
de van ahol direkt 98-ast ír minimum.
1.4-eseknél viszont aligha számít.
Rám is szokták mindig tukmálni, de elhajtom a kutast. Tankolni is jobban szeretek magamnak. Hetente teletankolom, 40-50 litert.
Nekem dízel autóm van, de abból is van valami V-power. Egyszer kipróbáltam, de semmi változást nem vettem észre.
A keréknyomást is magamnak mérem, állítom. Más volt rá példa hogy a művelet közben kitört a szelep vége és leeresztett a gumi. Ez még nem lenne akkora baj, csakhogy nekem a szeleppel egybe építve van a guminyomás szenzor is. Így helyből ugrott 40-50e Ft-om. Ha magamnak letöröm, akkor úgy jártam. De az sokkal jobban bosszant ha más hülyesége miatt dobok ki ennyit az ablakon.
Nekem nem fizette ki. Az volt a válasz hogy már el volt fáradva az anyag, nekem is letört volna. Vegyek másikat és kvázi köszönjem is meg, mert mi lett volna ha az autópályán magától törik el. Ezzel el volt intézve...
Azóta inkább magamnak fújom a kerekeket és figyelek a szenzorokra.
Értékhatárig még soha nem tankoltattam. De ha túltölti akkor is bent fizetek. Akkor mondod a pénztárosnak hogy a kutas töltötte túl te csak 6000-ig kérted és nem kell kifizetni? És akkor pl a blokkon milyen összeg szerepel?
Jó, mondjuk itt csak pár forintról lehet szó, ha túlszalad. Azt lehet tényleg elengedik.
azért egy jegyzőkönyvet megért volna, vagy kérni a nem-megfelelősségi ISO jegyzőkönyvet..
egyébként a munkáját végzi, amikor nitro racing 100-at árul..
ez a piacgazdaság. csak még nemigazán tudjuk kezelni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!