Ha egy 50-es Yamaha robogót 70-es hengerrel szerelnek fel, és minden más eredeti maradt akkor ehet 3,2-3,5 litert, úgy hogy jól is menjen?
Létezik azt hogy ennyit fogyaszt.A sportkipuf és a légszűrő dobna csak a fogyasztásodon.Meghát ha gyári karbi van rajta és nem cseréltek sokkal nagyobbra fúvókát akkor ez arányosnak is tűnik.Nekem is volt 70-es robogóm,nos 4-5 alá nem tudtam vinni de az már nagyon tunning volt.Akkor szoktak még sokat enni ha kopott a henger,falsot szív vagy akármi más ilyen probléma.
A fogyasztást nagyon lehet szabályozni a súber tű akasztásával is.
Mégvalami:70hengert tényleg nem tzud megtekerni az önindító,erre ha jól emlékszem erősebb aksi lenne a megoldás mert nem ad le annyi ampert hogy bivalyból megtekerje de ezt kikéne próbálni bikakábellel vagy nagyobb aksival.
kipuf nem növeli, hanem CSÖKKENTI a fogyasztást, mivel javítja a hatásfokot, azzal hogy kevesebb elégetetlen keveréket enged ki a kipufogón, ezért fogja vissza borzalmasan a 2t motort ha nincs rajta normális kipufogó, mert a benzin felét kiköpi...
itt láthatod hogy működik
Ha gyári kipufogóról beszélünk akkor egy tiszta rendszernél csökken a fogyasztás.
Ha felteszel rá egy tervezett rezót azzal többet fogyaszt mivel hogy jobban és könnyebben tud pörögni a gép így több benzin is kell neki.
Attól függ mi a cél, ha ugyanígy 75-80 között fogsz menni vele, akkor az űrtartalom növelésével biztos nem fog elmenni 3,2-3,5 között, örülhetsz ha 4,5 alatt tudod tartani, viszont ha ráraksz egy tervezett rezót, akkor azzal növeled a hatásfokát, erősebb lesz, magyarul egységnyi benzinből több mozgási energiát hoz létre, akkor vissza tudod tolni talán 4 liter alá, de 3,2-3,5-et kizártnak tartom.
3-as válaszoló meg teljesen hülye a 2t motorokhoz, és nem képes megérteni még az animációt sem amit linkeltem...
Te vagy a hülye a 2t-hez!Nekem világéletemben 2ütemű motorjaim voltak,vannak.
Gondolj már bele miről hadoválsz!Egy tervezett rezónál jobban pörög a gép,több anyag tud be menni és kimenni egy adott idő alatt,ha ezt nem bírod megérteni akkor sajnálom!
Áruld már el hogy egy 250-es gép miért tud 4literrel elmenni 100km-ren keresztül?Ha egy robogón csak a hengert piszkálod akkor nem fog sokat változni a fogyasztás.(kívéve ha szakszerűen rakod össze bert bejáratás idejére dúsabb keverék kell és ez többet eszik ilyenkor)
6-os te eget verően hülye vagy...
miért pörögne jobban a gép egy kipuftól??? a pörgést a karbi és a felömlők/kiömlő beállítása befolyásolja, nem a kipufogó!
tanulj még kicsit mielőtt a parasztlogikát előveszed, ez áramlástan, nem "jóskabácsi aszonta" elven működik...
tessék olvasgatni:
nézd már meg ezt te szerencsétlen:
A rezót a hengerhez kell készítened, és nem a hengert a rezóhoz...
pl egy 9000-nél maximális teljesítményt leadó hengerhez 7,5-9,5 ezer körülire szokták állítani a konfúzor szögét, így eléred, hogy azon a fordulatszámon piszkosul jó hatásfokon dolgozzon a gép (magához képest)
OLVASD EL AZT A ROHADT CIKKET ÉS NE MAGYARÁZZ HÜLYESÉGET HA NEM ÉRTESZ HOZZÁ! Köszönöm.
Hatásfokot növelsz = egységnyi benzinből több mozgási energiát tudsz kinyerni, vagyis azonos fogyasztás mellett erősebb lesz a gép, ebből következik, hogy azonos erő kifejtéséhez KEVESEBB benzin kell. Ez már nem logikus neked, csak a nagyobb cső nagyobb fogyasztás???
Mondok példát is.
Van 2 teljesen azonos motor, 1-1 liter benzinnel, a feladat az, hogy állandó 80km/h sebességgel menj el amennyit tudsz, az egyiknek 20% a hatásfoka, a másiknak 25%. Melyikkel tudsz nagyobb távolságot megtenni?
Mekkora gyépés vagy,és itt dumálasz parasztológiáról! :)
Képzeld a program alapján csináltam Én is kipufogót!!!S...fej!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!