Tuningolt autóknál mi aza hang ami sziszeg?
Eddig mindenki benézte, de az utsó járt legközelebb...
Valóban a lefúvószelep az. Ez az alkatrész a turbó és a motor közé van beépítve, és akkor "kapcsol be" (sziszeg), amikor elveszed a lábadat a gázról. Feladata az, hogy a turbónyomást elterelje, és ne a motorba menjen a többletlevegő (hiszen akkor tovább gyorsulna az autó egy ideig).
Harmadiknak: a turbólyuk kiküszöbölésére általában biturbó rendszert szoktak használni, ahol az egyik turbó kisebb, ezért hamarabb felpörög, avagy változó geometriájú turbót, aminek a lapátjait alacsonyabb nyomáson is meg lehet hajtani.
(turbólyuk: a turbót a kipufogóban áramló gázok pörgetik fel, ezért egy ideig eltart, ameddig felpörög. Ezután a turbó elkezd tölteni, és az autó "hátbavág". A gázadás és a turbó hatása közötti idő a turbólyuk.)
váltásnál a túúúrbó am meg a direkt szűrő ami 50% al több levegöt sziv be mint a gyári
de lehet a lefuvoszelep is tuningtol fugg
Direkt szűrő sziszeg :| Édesanyám xD
A tolókerekes váltó a ladában szintén nem sziszeg hanem sípol. Más néven: sípolos/visítós váltó!
Turbó-Lefúvószelep kombó!
Ha elengeded a gázt, akkor meg az ALS visszadurrog ;)
(már hol épp van)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!