PÁV nélkül megszerezhetem a C kategóriás jogosítványt?
",mert e nélkül sehova nem vesznek fel dolgozni hiába van jogsid akármire is."
Ebben nem lennék olyan biztos :)
Ha megvan a teherautós GKI akkor nem kell az E kategóriánál újra vizsgázni, viszont a GKI kártyán rajta van a jogosítvány szám, kategória bővítésnél új GKI kártyát kell igényelni. 5 évente kell GKI megújító vizsgát tenni.
A helyedben először a PAV-ot csinálnám meg, egyszer azért most még "csak" 8310 FT, de rebesgetik hogy 30000 lesz!
Másik ha elhasalsz a PAV vizsgán és a fellebbezésnél se sikerül akkor nem bukod el a C, GKI árát 300000 Ft-t!
E kategóriánál nem kell külön vizsgáznod GKI-ból csak a GKI kártyát kell cserélni.
Köszönöm!
A páv2 vizsgát könnyű teljesíteni,vagy inkább húzós?
Ha nem tudnád, hogy melyik kell neked:
PÁV I:
A legmagasabb alkalmassági kategória szükséges megkülönböztető jelzést használó gépjárművek vezetéséhez. Legfeljebb 5 évre adható.
PÁV II:
A második kategóriájú alkalmassági kategória az alábbiak vezetéséhez szükséges:
- közúti közlekedési szolgáltatás keretében személyszállítást végző autóbusz, trolibusz, személygépkocsi
- a nemzetközi közúti személyszállítást végző autóbusz – amelyben a vezetőülésen kívül legalább 17 állandó ülőhely van
- veszélyes áru szállítását végző gépjármű vezetéséhez.
PÁV III:
- a 7500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meghaladó, közúti közlekedési szolgáltatást végző tehergépkocsi, vontató, nyergesvontató és járműszerelvény,
- a 7500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meghaladó, nemzetközi közúti áruszállítást végző tehergépkocsi, vontató, nyergesvontató és járműszerelvény vezetéséhez
PÁV IV:
- azon személyek számára kötelező, akik ötödszörre is megbuktak/alkalmatlan vizsgát tettek, ill. a fentiekben nem említett gépjármű vezetése.
A jelentkezés előfeltételei:
PÁV I-II:
Ha nem tudnád, hogy melyik kell neked:
______________________________
PÁV I:
A legmagasabb alkalmassági kategória szükséges megkülönböztető jelzést használó gépjárművek vezetéséhez. Legfeljebb 5 évre adható.
PÁV II:
A második kategóriájú alkalmassági kategória az alábbiak vezetéséhez szükséges:
- közúti közlekedési szolgáltatás keretében személyszállítást végző autóbusz, trolibusz, személygépkocsi
- a nemzetközi közúti személyszállítást végző autóbusz – amelyben a vezetőülésen kívül legalább 17 állandó ülőhely van
- veszélyes áru szállítását végző gépjármű vezetéséhez.
PÁV III:
- a 7500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meghaladó, közúti közlekedési szolgáltatást végző tehergépkocsi, vontató, nyergesvontató és járműszerelvény,
- a 7500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meghaladó, nemzetközi közúti áruszállítást végző tehergépkocsi, vontató, nyergesvontató és járműszerelvény vezetéséhez
PÁV IV:
- azon személyek számára kötelező, akik ötödszörre is megbuktak/alkalmatlan vizsgát tettek, ill. a fentiekben nem említett gépjármű vezetése.
A jelentkezés előfeltételei:
PÁV I-II:
- 2. csoportú (állásvállalásra jogosító) orvosi vélemény
bármely nemzetközi kategóriában
- 2 éve folyamatosan hatályos vezetői engedély, amely nem minősül kezdő vezetői engedélynek
PÁV III:
- 2. csoportú (állásvállalásra jogosító) orvosi vélemény.
PÁV IV:
Nincs
______________________________
Én majd a PÁV I-et fogom, de addig még van időm :D Sok szerencsét!
Azt tudom hogy melyik kell nekem(PÁV2) de azért köszi :)
Csak arra vagyok kíváncsi hogy mennyire húzós egy ilyen vizsga.
Fiuk - Lányok ! Nekem megvan a PÁV II. 1990-ben vizsgáztam legutóbb " D " kategóriából. Megvan a B , C , D, E,
de nem tudom , hogy mit jelent ez a GKI amiről írtok.
A kérdezőnek az alábbi a válaszom : Annó 1987 - ben nekünk azt javasolták a B,C tanfolyamon,hogy vizsgázzunk le és autózzunk szerezzünk egy kis forgalmi gyakorlatot és utána menjünk PÁV-ra. Én speciel a "D" kategória miatt mentem PÁV-ra. A következők szerint. Elmentem a Pécsi Volánhoz azzal,hogy majd náluk szeretnék dolgozni és a Volánnál volt olyan,hogy aki náluk szeretne dolgozni azt a saját üzem orvosuk megvizsgálta és ott mindjárt volt egy amolyan "belső" PÁV vizsga szerűség ami alapján meg állapították,hogy egyáltalán érdemes -e elmenned PÁV -ra.
Maga a PÁV elég fárasztó és kimerítő volt, kb. 8 órán keresztül tartott az egész, szünet nélkül. Reflex,éberség,és Pszichológiai tesztek egymás után és szimulációs vezetésből állt az egész. Nem könnyű, de nem is nehéz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!