Venni akarok egy Yamaha aeroxot, de nemtudom, hogy gyárit vagy tuningoltat. Olyan kéne ami 85-90el képes menni folyamatosan. Egy 70cc-s tuningoltnak rövidebb az élettartama meg több a fogyasztása, mint a gyárinak? Hetente olyan 500km-t mennék vele.
Egy versenyautónak rövidebb az élettartama mint egy busznak?
Nyilván a tuningolt gép hamarabb szét megy mint a gyári... Ha ilyen sokat mész vele ne vegyél tuning gépet, inkább csinálj A1 jogsit és egy 4t 125-öst vegyél, mert a tuningolt gépet a 90-es utazó hamar meg fogja enni, és ilyen tempónál legalább 5 litert benyel 100-on, ha nem többet...
Teljesen mindegy, 50 ccm-es motor ha 1 percnél többet üzemelteted 90-el akkor már túl van hajtva.
Tunning 50-es motor VALÓS (muszáj hangsúlyozni, mert mostanság már kötelezően 90-et mutat szinte minden robogó órája 65-nél....) 90 km-es utazóval kb. 500 km után kuka vagy fullgenerál.
A 90-es utazó még épphogy határeset egy 125-ös motornak.
Igazából a legjobb robogóknak is olyan 60-65 az utazó sebessége egy átlag emberrel. E felett tudnak menni, de az nem utazó sebesség, nagyon koptatja a gépet.
Pláne, hogy egy átlag 50-es gépnek olyan 8-10e km az első generál előtti élettartama. Ha te heti 500 km-eket akarsz menni akkor nagyon nem éri meg, mert ez alaphangon 15,000 km évente - ha csak jó időben jársz vele. Erre minimum egy 4T 125-ös motor kéne neked, azzal 3-4 szezont is tudnál menni mielőtt fullgenerál kell neki. Persze lehet robogó is, az ilyen szempontból mindegy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!