Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Venni akarok egy Yamaha...

Aerox kérdése:

Venni akarok egy Yamaha aeroxot, de nemtudom, hogy gyárit vagy tuningoltat. Olyan kéne ami 85-90el képes menni folyamatosan. Egy 70cc-s tuningoltnak rövidebb az élettartama meg több a fogyasztása, mint a gyárinak? Hetente olyan 500km-t mennék vele.

Figyelt kérdés

2013. jún. 2. 20:22
 1/9 anonim ***** válasza:

Egy versenyautónak rövidebb az élettartama mint egy busznak?

Nyilván a tuningolt gép hamarabb szét megy mint a gyári... Ha ilyen sokat mész vele ne vegyél tuning gépet, inkább csinálj A1 jogsit és egy 4t 125-öst vegyél, mert a tuningolt gépet a 90-es utazó hamar meg fogja enni, és ilyen tempónál legalább 5 litert benyel 100-on, ha nem többet...

2013. jún. 2. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
A gyári 50es blokkal is tud menni valós 70-75-öt. HA ez elég akkor vegyél Aeroxot. Ki lehet hozni belőle sokkal többet, csakhogy az nagyon sok pénz, plusz jelentősen csökkenti az életét és többletfogyasztás okoz.
2013. jún. 2. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
És ha romlik az élettartam az sokkal? Mondjuk ha kevesebbet mennék vele.Olyan 150-200km-t?
2013. jún. 2. 21:20
 4/9 anonim ***** válasza:

Teljesen mindegy, 50 ccm-es motor ha 1 percnél többet üzemelteted 90-el akkor már túl van hajtva.


Tunning 50-es motor VALÓS (muszáj hangsúlyozni, mert mostanság már kötelezően 90-et mutat szinte minden robogó órája 65-nél....) 90 km-es utazóval kb. 500 km után kuka vagy fullgenerál.


A 90-es utazó még épphogy határeset egy 125-ös motornak.

2013. jún. 2. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
És ha pl mennek vele olyan 70-75el(átlagosan) meg mondjuk csak 200km-t hetente akkor is sokkal rövidebb lenne az élettartama?
2013. jún. 3. 14:18
 6/9 anonim ***** válasza:
Igen. A te céljaidra egy 125ös való.
2013. jún. 3. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Igazából a legjobb robogóknak is olyan 60-65 az utazó sebessége egy átlag emberrel. E felett tudnak menni, de az nem utazó sebesség, nagyon koptatja a gépet.


Pláne, hogy egy átlag 50-es gépnek olyan 8-10e km az első generál előtti élettartama. Ha te heti 500 km-eket akarsz menni akkor nagyon nem éri meg, mert ez alaphangon 15,000 km évente - ha csak jó időben jársz vele. Erre minimum egy 4T 125-ös motor kéne neked, azzal 3-4 szezont is tudnál menni mielőtt fullgenerál kell neki. Persze lehet robogó is, az ilyen szempontból mindegy.

2013. jún. 3. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
vagy ha a legolcsóbb megoldás kell, és nem vagánykodni akarsz hanem olcsón melóba járni, vagy ahova kell... akkor 125-ös ETZ, az 2 ütemű NDK technika, egyszerű mint a faék, minden sarkon utánad dobnak hozzá bármilyen alkatrészt fillérekért, és fele annyiért adják őket mint egy 50-es aeroxot. Azzal 80-85 utazót simán mehetsz kényelmesen, végsebessége 100-110 között van.
2013. jún. 3. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
4. válaszoló teljesen igazad van
2013. jún. 24. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!