Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Rosszul beállított karburátor...

Rosszul beállított karburátor miatt lehet gyengébb a motor?

Figyelt kérdés

üdv.van egy s51-es simsonom..és a gyertya mindig koromfekete...mondták hogy sokat kap..(vagy lehet hogy keveset mondtak már nem tudom)..és hogy a súber tűt kellene lejjebb..tenni..valaki tudna nekem egy kis eligazitást nyujtani?

ui:lehet hogy a kérdés és a magyarázat egyáltalán neem függ össze, de örülnék ha valaki picit tudna segíteni

köszi.



2013. jún. 2. 18:22
 1/5 anonim ***** válasza:
dús keveréktől nem nagyon szokott gyengébb lenni hacsak nem annyira sok a benzin, hogy fullad tőle, de mindenképp nem ideális a keverék, ha fekete a gyertya, őzbarnának kéne lennie, és jól mondták, ha sötét akkor túl sokat kap, ha nagyon világos barna, akkor keveset
2013. jún. 2. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Lehet gyengébb a motor a rossz karbi miatt, nekem a Minarelli blokkos motorom nem ment 35-55 között mert túl sok benzint kapott, viszont 60-tól megrepesztette a 75km/h-t... bonyolult szerkezetek.Érdemes elmenni egy hozzáértőhöz és kifizetni pár ezer forintot mert a jól beállított karburátorral nagyon precíz a motor.:)
2013. jún. 2. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Első lépésként takarítsd ki a légszűrőt ahogy le van írva a kezelési utasításban. Az eltömődött légszűrő is okozhatja a túl dús keveréket.
2013. jún. 2. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Kösziiike
2013. jún. 2. 18:49
 5/5 anonim ***** válasza:

Hy!

ha dús a keverék akkor melegen is füstől(ez lehet az úszóban rosszul beállított benzin szint is),de akár az is lehet hogy valaki tunningolás céljából nagyobb főfúvókát tesz bele pedig attól nem fog jobban menni :)

Ha rosszul van beállítva a benzil levegő arány attól is lehet gyengébb.

Én javaslok egy olyat hogy karbitisztítás,ha régi a légszűrőd akkor cseréld le mert az is sokat számít.

Ha megvan a karbi tisztításod akkor ellenőrizd a fúvókák méretetit hogy gyári legyen a súbertút akaszd középre a levegő csavart tökig betekered majd másfél fordulattal kitekered(úgy állítod be hogy addig tekergeted amíg nem hallod hogy magas a fordulat-ha meg van az a holtpont ahol legmagasabb a fordulat majd egy negyeddel betekered így hidegindításnál is jó lessz az átmenet)

Na küldök egy kis infót,küldök egy mz karbi beállítást is,ne izgasson hogy mzre írják,ugyan az a bvf karbi van a simsonon is csak kisebbe

[link]


[link]


[link] és vannak ilyen kiskönyvek a neten

Vagy felmész körbenézel a simson.hu oldalon.

2013. jún. 2. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!