Volvo V40 kombin gondolkozom, mi a véleményetek róla?
Nem bonyolult autók, fenntartásuk sem vészes. Az 1.6-os S40/V40-et elég sok helyen szidták, hogy lomha. Ha nem autópályázol és nem nyomod neki, akkor elmegy ezzel a motorral is. Állítólag az 1.8 GDI-k ( Mitsubishi motoros) sokkal jobbak.
Munkatársamnak V40-e van, 3x ezer km-rel vette, most 240 000 körül jár, de gondja még nem volt vele.
Ha erre esik a választásod mindenképp nézesd át valahol alaposan.
A Ford Focus 80%-ban ugyanaz az autó és feleannyiba kerül hozzá az alkatrész.
A linkelt kocsiban meg nehogy elhidd a 188.000 km-t. :)
"A Ford Focus 80%-ban ugyanaz az autó és feleannyiba kerül hozzá az alkatrész. "
Ebben nem feltétlen lennék biztos. Főleg ha a saját S80-amból és a haverom mk3 Mondeojából indulok ki :)
Nyugodtan vedd meg az 1.6-ost,ha kinőttél már abból a korosztályból amelyik nagy teljesítményű BMW-hez hasonló autókra vágyik,illetve azokkal vagánykodik,és nyomja őket mint hülye a csengőt.
Nekünk 97-es Volvo S40-esünk van,szóval nem kombi, és teljesen megvagyunk vele elégedve,az egész család,bár igaz az alkatrészek drágák hozzá,de,ha az ember nem márkaszervízbe hordja,akkor nem megy rá a gatyája.
Ugyanezzel a 77kw, 105 lóerős motorral felszerelt 16 szelepes 1.6-osunk van,amit lehet nyugodtan szídni,de én és a többi Volvo S40/V40 1.6-os tulajdonos is biztosan teljesen tisztában van vele,hogy lehet sportosan is vezetni,ha az embernek úgy tartja kedve, 3-4 ezres fordulatnál úgy lehet vele előzni,hogy az csak na. Vannak azok a bizonyos idióták akiknek rombolja a tekintélyét az,ha megelőzik őket,és direkt a gázra taposnak, azokkal is simán felveszi a versenyt. ( Azok ált. középkategóriás autókkal rendelkeznek.)
Na mindegy,lényeg a lényeg, ha családautónak veszed,egész nyugodtan, nagyon biztonságos, nem egy olyan cikket olvastam,hogy az autópályán egy autó meg egy Volvo karambolozott,és a Volvoból apróbb karcolásokkal élve szálltak ki az utasok,míg az előbbiből kiskanállal kaparták össze őket.
Ne hallgass azokra akik leszólják az 1.6-ost, tény,hogy az 1.8-as Turbo,2.0-ás turbo erősebb,de azokhoz vastagabb pénztárca is kell.
Pár adat az enyémről:
1997/4 Volvo S40 1.6 16v 77kw 105Le.
0-100km/h: 8s (Nem tudom mi az a gyári 11s-es adat..)
7-8l/100km, ha az ember nyomja neki akkor 10-11l/100km
Nyáron 4 személyel,csomagokkal,klímával autópályán :11-12l/100km.
Szerintem te a gyorsulásnál valamit nagyon elnéztél:
http://www.youtube.com/watch?v=ixP265X1lX4
Az enyémnek közel 8 sec a gyorsulása, pedig ebben nem 1.6-os motor van. Ez az 1.6 meg a sportos vezetés szerintem kicsit vicces :)
"Nyáron 4 személyel,csomagokkal,klímával autópályán :11-12l/100km."
4 személlyel, csomagokkal,klímával 130-nál nekem 10-11 liter között fogyaszt az autóm.
Azért javasoltam az 1.8GDI-t, mert a legtöbb forrás szerint ugyanannyit fogyaszt, mint az 1.6, cserébe ha telepakolod akkor sem eszi le a hajad.
Üdv, egy S80 T6 tulaj.
Beérem azzal, ha csinálsz egy videót és felrakod youtube-ra(amin az is látszik milyen méretű gumi van a kocsin). Azért 3 másodperccel a gyári adat alá menni..Főleg úgy, hogy az S40-ből a 170lovas 2.4-esnek adnak meg 8.2 másodpercet.
Az enyémre a gyári adat 7.2sec, de mi nem tudtunk 8 sec alatti gyorsulást mérni 272 lóerővel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!