Simson s 51 tuning?
Az elöttem lévőnek igaza van.
Ha megcsinálsz egy simsont eredeti állapotra,jó mínőségű bontott alkatrészekből akkor azzal a világból kigurulsz igaz nem a leggyorsabban,viszont nagyon jó fogyasztással és magabiztossággal hogy nem fog ott hagyni az út szélén.Ha már elkezded tunningolni,egy idő után tönkremehetnek olyan alkatrészek amiket út szélén nem fogsz megjavítani,ha csak nem viszel magaddal egy komplett blokkot és cseréled.
Ha egy picit akarod hogy jobban menjen akkor elég bele egy sport dob is,meg egy picivel nagyobb henger,de akkor szigorúan szintetikus 2t olajzással,mert berágódik a henger,eltörhet a gyűrű,stb.
A kérdezővel olyan szinten értek egyet, hogy választ szeretett volna kapni a kérdésére, nem pedig okítást. Ez olyan, mintha megkérdezmék az embertől: Kérsz sajtos bagettet? - Nem, én a makarónit sok paradicsommal szeretem.
Másrész igen elmebeteg dolog az ilyen reakció a kérdező részéről.
Válasz: 60-as henger, 4 felömlő, 18-as karbi, tervezett rezó.
Ha el vagy eresztve súllyal (mint én), akkor nyomatékra kell menni, ha gizda vagy, akkor pörgősebb faragás és kipu kell neked.
Hengert eredetiből faragni, aztán csinálni rá plusz felömlőket. Karbiból jó az eredeti 16N1-es, csak 18-as kell,de 16-os is felmarnak. Nyomatékos kiput 4000-kb.8000 ford. terveztetni, pörgőst kb. 9000-re.
Mindent kapsz vaterán,simsonos oldalakon.
Ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!