Karburátor beállítás hogyan? Tovább
Ne a karburátort piszkáld, hanem a regulátort takarítsd ki!
Javaslom ezt úgy, hogy a kapagép típusát gondosan titkolod, mintha mind egyforma lenne!
Viszont a fordulatszámért nagyrészt a regulátor felel. Ha akadozik, koszos, megnyúlt a rugója, stb., akkor csinál ilyeneket!
2013. máj. 15. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
2013. máj. 15. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 A kérdező kommentje:
mi az a regulàtor hol van ?? amugy tecumseh prizma a tipusa
4/10 A kérdező kommentje:
elèg össztett a dolog mivel a karburàtorban csak egy pillangòszelep van, az alapjàrati , az van csatlakoztatva a rugòhoz, olvastam olyat hogy a dús keverèk is okoz ilyen jelensèget, de semmi vàltozàs hiàba csökkentettem a benzin mennyisèget
5/10 A kérdező kommentje:
nem lehet azt a rugòt egy rövidebb erõsebb rugòval helyetesìteni ?
Nekem a Tecumseh nem vált be, a fűnyírómat leállítottam egyik ősszel, aztán tavasszal már nem indult be. A gyűrűk letapadtak, elvesztették a rugalmasságukat, semmi kompresszió nem volt benne. Vettem hozzá egy használt Brigg's motort, azzal működik ma is!
:(
A rugókkal lehet ugyan kísérletezni, de ha gyárilag ezekkel volt jó, akkor más a baj. A karburátoron nem sok állítási lehetőség szokott lenni, talán főfúvókát lehet cserélgetni. Ha a regulátor nincs szét kopva és nem akadozik, akkor a tippem szerint okozhatja elgyengült motor, eltömődött légszűrő, de akár egy rossz gyertya is a hibát.
Szerintem.
Kézzel rányomva a regulátor karjára kipörög, nem füstöl, nem dadog?
2013. máj. 15. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 A kérdező kommentje:
most nèztem meg, ha hirtelen megtolom a kart lassav veszi pörög fel, dadog, de nem füstöl, de ugy szaggat akadozik hogy szèt ràzza a gèpet mèg hallgatni is rossz :|
8/10 A kérdező kommentje:
alapjàraton semmi gond vele szèped duruzsol, de terhelès közben munka közben szörnyû.
9/10 anonim válasza:
Nagyon sok csúnyát írhatnék, aki ezt a motort kitalálta. Behalt a berántó szerkezet, nagy nehezen találtam rá egy újat, megcsináltuk de mondom takarítsuk ki a gépet. Megtörtént és azóta a regulátor és a karbi közti rugós, rúd szerkezet miatt nincs alapjárat. Vagy kipörög vagy leáll. Előtte minden szépen ment! Szóval techumsehet soha:D
2015. febr. 11. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 Intel guru válasza:
Nagyon érdekes nekem van egy honda f600 am elés ugyan ez a problémája cseréltem karbit (új) cseréltem tömítést rugót rudakat és kicsit megérinti az ember a gázt és felpörög szerintem ennek az idő vasfoga adta a baját elkoptak az alkatrészek de persze ez nálad nem lehet hiszen ahogy kivettem a beszélgetésből új a gép.Az én gépen +50 éves ugyhogy megertem de tenálad rejtéj....sajna én is keresem a megoldást....
2017. jan. 9. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
További kérdések: