Keeway focus alapjárat leáll, folyik a benzin a karburátor túlfolyójából. Mi lehet a gond? Bővebben lentebb.
Számomra az jön le az elmondásodból, hogy valamiért nem kap elég benzint..de ha fennakad a tű, akkor nem folyik túl(általában)
tehát: valamiért benzinhiányos, de mégis túlfolyik..én szétszedném a porlasztót,alapos tisztítás,és ugyanúgy összerakva vissza a helyére úgy, hogy vagy új tömítést, vagy a régit óvatosan vissza.
Máshoz nem is kellene nyúlni, a porlasztó, és azon belül az úszó a hunyó.csak azt nem értem én sem, ha túlfolyik, miért csinál úgy, mint egy benzinszegény motorüzem?
Na tegnap állítottunk az úszón, mert a tűszelep nem zárt jól.
Sikerült megcsinálni, úgy hogy van alapjárat és megy is a motor. Sajnos a légszűrőben nem eredeti szivacs van, és egyszerűen azzal nem akarja az igazat. Ezért levettük azt a kis gumipipát amin beszívja a levegőt a szűrőbe és így lett jó.
Eszméletlen, hogy mennyire érzékeny a légszűrőn a legkisebb b változásra is. (ha visszarakjuk a pipát, akkor meg fullad.
Tegnap így mentem vele jó volt, ma reggel rá rúgtam beindult, majd leállt. Utána akár hogy rúgom nem indul.
Ötlet? Most már idegesít nagyon.
Kiderült, hogy a dugó és a henger teljesen le volt strapálva, és nem volt kompresszió.
Így hát vettem egy újat, felraktuk és láss csodát gyönyörű alapjárata van.
Na itt tartunk most, de még mindig vannak problémák:
Viszont menet közben ha kisebbre veszem a levegőt, akkor dadog, ha többet adok neki, akkor meg fullad gázadásnál.
Reggel pedig megint azt produkálta, hogy beindult majd leállt és azóta se rugásra, se önindítóra nem indul.
Tudom, hogy be kell járatni még, de szerintem itt még mindig valami beállítási probléma van. Ötlet?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!