BMW E36 kuplungtárcsa betehető fordítva, mit okozna ez? (Részletek a leírásban)
Szerettem volna egy E36 328i-t egytömegűsíteni, de probléma ütközött a szerelő. A kéttömegű lendkereket kiváltottuk egy M50 lendkerékkel és a hozzá tartozó kuplunggal. Tudomásom szerint plug&play lenne a dolog, de összerakás után adódott egy kis meglepetés. A kuplungot kb. 80%-ig kinyomva felkeményedik, a kinyomóvilla eléri a szerkezetet. Van valakinek tippje, hogy mi lehet a probléma? Valami mást is cserélni kellett volna, vagy a szereléskor követhettek el valami bakit? Eddigi tippek:
- Munkahenger csere 22,2 mm-esre, de szerintem nem megoldás (a gyári 20,64 mm). A szerelő lerövidítette a pálcát, akkor javult, de még mindig nem volt jó.
- Kinyomó villa műanyag kis támasztója adta meg magát, vagy a kinyomócsapágy nem jó bele. Ezeket azért zárnám ki, mert előtte jó volt, nem volt ilyen gond, hacsak nem szereléskor tört el a műanyag pöcök. Vagy a kopott helyett új tárcsa miatt előjöhet a hiba kuplungcsere után?
- Kuplungtárcsa fordítva lett berakva. Nekem ez lett volna a tippem, de a szerelő szerint csak barbár módszerrel lenne lehetséges, a tárcsa tönkremenne berakáskor.
Ilyen kuplung szerkezet van benne (SAC )
Mert ha igen ezt spec szerszámmal lehet csak beszerelni !
És tudomásom szerint ez ilyen ...amit betettetek..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!